• Anonym

Bror och syster? Blääärrrrkkkkk

Min kompis har en storbror. Och det skiljer ett år mellan dem är ofta tillsammans, när dem är hos mig. Min pojkvän tycker att brodern borde ha några kompisar istället för att hänga med sin syster hela tiden. nu i somras var vi på liseberg och vi bodde på ett hotell nära liseberg. vi skulle träffas i entren men dem stod inte där ni kom, så min pojkvän gick upp och knackade på dörren. Då öppnar brodern med endast kalsonger och han ser hans syster ligga i sängen. Och dem hade enkla rum- Frågan är om dem har haft sex? Det är väl olagligt att ha sex med syskon? Jag har inte sett det så jag vet inte vad jag ska tro. Min pojkvän har sagt till mig att inte vara kompis med dem mer, han tycker det hela är äckligt. Ska jag fråga min kompis vad som pågår? Eller låta det vara?
    Berätta för föräldrarna kanske?

• Svar på tråden Bror och syster? Blääärrrrkkkkk
  • Anonym

Skulle de haft sex vid det tillfället,skulle väl brodern knappast öppnat i kallingarna medans systern låg i sängen. Skulle de ligga med varandra,skulle de nog vara vääldigt försiktiga..

• Miss Lau

Varför tror ni att de haft sex? För att de delade rum eller?

• Miss Lau

Förövrigt är det inte olagligt för syskon att ha sex med varandra (förutsatt att det är frivilligt och att de är över 15 år). Olämpligt i de flesta fall ja, men inte olagligt.

• Anonym (****)

Dom kanske bara har en väldigt nära relation? Inget fel med det tycker jag. Hade ni reagerat lika på två tjejjer eller killar lixom.

Näpp tror ni överreagerar- faktiskt, tror inte att dom skulle skylta med det om det var så...

• Mayen

Jag trodde samma sak om ett syskonpar i flera år - de var alltid tillsammans! Flera år efteråt kom det fram att brodern var homosexuell och trivdes bättre i sin systers sällskap än med andra "killkompisar"....

• Anonym

Men dem hade vars ett enkel rum. Varför i hela friden stod broden i bara kalsonger i systerns rum? Han har väl hoppas i dem när min pojkvän knackade på dörren. Jag vet inte vad jag ska tro. Men dem är väldigt nära varann.

• Rauija
    Anonym skrev 2007-09-14 11:07:04 följande:
    Men dem hade vars ett enkel rum. Varför i hela friden stod broden i bara kalsonger i systerns rum? Han har väl hoppas i dem när min pojkvän knackade på dörren. Jag vet inte vad jag ska tro. Men dem är väldigt nära varann.
    Vad gör det egentliger er om dom har sex?
  • Anonym (****)

Om inte anat så är det ju faktiskt inte era buisness.
    Jag tycker väl kanske med att det skulle vara konstigt OM det nu skulle vara så, men tror fortfarande inte att dom skulle skylta med det..

Var båda avklädda eller??

• Anonym (pessemist)

Ring FBI!!!
    Inte för att jag skulle det men herregud dom får väll knulla med varrandra om dom vill!
    Har varken du eller nån annan med att göra!.

• fish

Vad spelar det dig för roll? Klart olämpligt vore ju att de skaffade barn men det är väl knappast troligt. Ibland förstår jag inte varför människor bryr sig så mkt om andra och vad de gör och inte gör.

• Skogsstjärna

Eller också var ha väl bara där inne och böt om, han kanske t.o.m. hade köpt kalsongerna typ dagen innan och ville visa dem för syrran. Kanske lite långsökt, men ändå, står de varandra så nära som du säger finns det många tänkbara anledningar till detta som inte innefattar sex.

• LeWi

Men, om han var inne på sin systers rum "doing the nasty" med henne så skulle han väl knappast ha öppnat dörren?
    Om de nu har en sån relation så har jag en känsla av att det inte är något de vill skylta med.
    Det var säkert helt oskyldigt!
    Umgås de ofta och har en nära relation så är det ju inget konstigt - han kanske hade en jobbig finne på häcken som hon hjälpt honom att klämma? Eller så hjälpte hon honom välja kläder?

Annars hade han ju gömt sig inne på toa och låtit syrran öppna!

I reject you reality and substitute my own.
  • Bevabus

Men asså..att han bara stod där i underkläderna var väl inge konstigt :S...dem är ju syskon så dem kan ju byta om inför varandra om dem är bekväma med det...

och att din pojkvän säger att du ska bryta vänskapen med dom var det sämsta jag nånsin hört! För det första så kan det hela bara vara ett enda stort misstag och för det andra: älskar du inte din kompisar??

Fråga din kompis såklart!!! Och berätta absolut inte för föräldrarna.jag menar snälla..lite diskret får man väl ändå va!

• Anonym

Går det inte under "incest", om syskon har en secuell relation?

Svar på tråden Bror och syster? Blääärrrrkkkkk