Ja, jag ska banne mig sätta mig och skriva ett mejl och skicka till alla mina närmaste. Vi har ju hjälpt dom med mycket, så nu borde dom skunna ställa upp på oss :)
Tack för tipsen.
FiaÅkotten skrev 2007-09-14 15:37:15 följande:
bara öhnat igenom snabbt så om jag upprepar är det bara att ignorera. vi flyttade (jag höggravid) från lgh i stockholm till hus utanför umeå såsidär 60nånting mil. Hade inte flyttfrma då det skulle kostat från 25.000 och uppåt. Vi hyrde lastbil på mack och en kompis till oss körde upp hjälpte oss lasta ur och körde hem den igen. Funkade bra. Annars är tipsen att packa så mycket com går i flyttkartonger för det är enkelt att stapla likadana kartonger. plocka isär möbler som går. Direkt kasta/skänka/sälja sånt som man tänkt köpa nytt (onödigt att släpa på) Ha folk som hjälper med att städa och bära är A och O. Muta med pizza eller nåt, en öl eller 2 mot slutet vad som nu kan tänkas passa!Men har man råd kan ju flyttfirma vara bra Det är ju alltid jobbigt att flytta men samtidigt tcker iaf jag att det är ganska kuL!Lycka till iaf!