• Millchen

Någon med tips om hur jag gömmer kontoret?

Halloj alla FLs.

Undrar om det är någon som har något tips om hur jag kan "gömma undan" kontoret, dvs databord, stol och bokhylla.
    Vi bor i en liten tvåa så att ha kontoret någon annanstan än i vardags rummet är uteslutet. Men att få det snyggt är en vetenskap för mig.
    Skärm väg? Men vart? Soffan står där den står. Är för stor för att stå på någon annant sätt.

Och sen undrar jag hur jag ska förvara alla spel, dvds osv som ligger i TV bokhyllan.
    Har en klassisk jysk bokhylla och det ser för taskigt ut med alla prytlar. Har redan rensat och det som finns i bokhyllan används ofta.

KONTORS MÖBLERNA

VARDAGS RUMMET.

Tacksam för alla svar. Glad
  • Svar på tråden Någon med tips om hur jag gömmer kontoret?
  • Millchen

bättre bild på ritningen finns i mitt galleri, kategori "home sweet home"

• Lola Jämtland

Ett dataskåp kanske vore nåt?
    Då ser det inte lika rörigt ut....
    O ett skåp med dörrar istället för en vanlig hylla med pärmar o annat....

//Blir det nånsin våran tur.....
  • Mumin

Fast den rymmer ju inte det du har i bokhyllan... Kanske den kan stå kvar?

Ingen kan allt, men alla kan nå´t. Man får väl vifta med den stump man fått!
  • Lola Jämtland

Spel o DVDs o sånt gömmer du i praktiska lådor med lock.

Ikea har en massa kuligt för sånt!

• Millchen
    Mumin skrev 2007-09-15 16:32:56 följande:
    Fast den rymmer ju inte det du har i bokhyllan... Kanske den kan stå kvar?
    Tack för tipset. men som du du säger det får nog inte plats.
  • Millchen
    Lola Jämtland skrev 2007-09-15 16:33:52 följande:
    Spel o DVDs o sånt gömmer du i praktiska lådor med lock. Ikea har en massa kuligt för sånt!
    Thanks, ska handla det på en gång
  • Kajee

Jag har en jättesnygg sekretär med påbyggd hylla (med dörrar) som jag köpt på IKEA. Den finns inte kvar längre, men IKEA har andra smarta lösningar.

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Lo lo

IKEA har flera fina skåp med plats för dator och annat.

• las reinas

varför inte bara köpa en fin skärm mellan soffan och skrivbordet? så de skärmar av ? finns på ikea tex..

• Lola Jämtland
    Lola Jämtland skrev 2007-09-15 16:33:52 följande:
    Spel o DVDs o sånt gömmer du i praktiska lådor med lock. Ikea har en massa kuligt för sånt!
    En sån här köpte jag till min dotters DVDs...det fick plats 12 st såna där med större fodral...
    Det får säkert plats med massa vanliga i CD-storlek...

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90104772
  • Lola Jämtland
    Lola Jämtland skrev 2007-09-15 16:47:02 följande:
    En sån här köpte jag till min dotters DVDs...det fick plats 12 st såna där med större fodral... Det får säkert plats med massa vanliga i CD-storlek... www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90104772
    Stod ju tom...37 st.
  • HelenS

Vi hade vår dator med alla prylar (och det var hur mycket som helst) i en paxgarderob med utdragsskiva osv i vårt sovrum tidigare. Jag var så nöjd när vi köpte det skåpet för man slapp se allt småkrafs. Det rymdes jättemycket och ovanpå kan man ha fina lådor osv.
    En stol kan man lätt ta från köket eller så när man skall sitta vid datorn.

• Clio

jag har en bild i mitt galleri om hur jag ska göra med vår arbetsplats. Jag ska sätta upp hyllor över med snygga vita tidskriftssamlare från ikea

• gertie

Jag hade köpt en gammal sekretär på loppis eller blocket samt ett eller ett par snygga bokskåp att förvara böcker, cd-skivor och filmer i. Inte för att vara taskig, men med de möbler du har idag kommer du inte att få det snyggt hur du än gör. Du kan få det städat och strukturerat, men inte snyggt.

Jag har aldrig provat en mulltoa förut. Det ska bli riktigt spännande! Ernst Kirchsteiger
Svar på tråden Någon med tips om hur jag gömmer kontoret?