• Anonym

Morsan är kåt, pinsamt ju

Jag har för mig det finns en film som heter så. Men i så fall stämmer den in på mig.
    Jag var ensam hemma, njöt av ensamheten verkligen. Men var så in i hundans kåt, så jag lyfte upp kjolen och satt och onanerade inne i soffan. Plötsligt står min dotter och hennes pojkvän inne i tv rummet. Snacka om pinsamt. Min dotter skämdes, och hon pratar inte med mig.
    Hennes pojkvän blev nog väldigt generad, bara han inte berättar för sina föräldrar om mig, det vore pinsamt.
    Men hej, man får väl njuta? Jag hörde inte ens dörren slå igen när dem kom. Man får väl njuta, det är väl inget förbjudet?

• Svar på tråden Morsan är kåt, pinsamt ju
  • Anonym

Nä fy för så pinsamt.De är väl klart man får njuta och ha de lite gott.Men man kan ju välja en annan plats.Vet man med sig att där kan komma nån så går man ju in i ett annat rum eller.

• TheSunset

Fy fasen va pinsamt.....kunde du inte låst in dig på toa eller nått? Stackars din dotter....hade oxå dött av skam och inte pratat med dig....

Visst får man väl ha rätt att njuta men inte hemma i soffan och när man veta att sina barn kan komma in när som...

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Hampus 990910 & Julia 061101 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Anonym (självklart)

Visst får en mamma njuta, tycker jag!
    Visserligen pinsamt för dottern, men.. Kanske bra på ett vis - hon kanske inser att mamma oxå är en människa med behov, precis som hon har, och "inte bara mamma"

• SnortonV

Fan vad coolt. Var du helt inne i det, blundade och stönade och hade dig?

• J Dorian

Jag hade hade haft svårt att se min mamma i ögonen om jag kommit på henne med att göra det. Men det går säkert över med tiden...

Hur många föräldrar har inte kommit på sina barn med att göra det?

Du kanske ska vara lite mer uppmärksam nästa gång? ;)

Svar på tråden Morsan är kåt, pinsamt ju