• TLT

spyfobi!!!!!

hej här är ännu en med extrem magsjuke fobi
    vill än en gång tipsa om biobic kapslar!!!!! köp dom, de innehåller råmjölk detta skall vara bra som extra skydd mot bakterier
    (finns att köpa på b.l.a www.mabra.se) jag käkar dessa varje dag under vinterhalvåret.
    som ni säkert redan vet, så är det bra att ALLTID ha en flaska med desinfektionsmedel i väskan
    (kostar runt 30kr på apoteket)
    jag är extremt noga med min handhygien tvättar ALLTID händerbna innan jag skall äta t.e.x
    handhygien är ju A och O.

• TLT

hösten & vintern är ju heeelt underbar, tycker jag. så synd bara att man inte kan njuta av den. istället måste jag gå & nojja mej!
    ännu värre är det nu när jag har barn, jag oroar mej för hur det skall bli den dagen han skall börja på dagis...
    kan bara hoppas att jag fixar det när han blir sjuk!!!

• TLT

man kan vaccsinera sej emot vanlig influensa men inte mot magsjuka.

• TLT

jag med!!! jag hade sålt allt jag äger för att få den sprutan!!!! hihi

• TLT

missis- välkomen hit!
    vad är det för tabletter du får?? *nyfiken*
    jag jobbar ochså i vården ( helt befängt egentligen)
    just denna tiden på året känns det väldigt jobbigt att ta sej dit för jag vet ju inte om det går magsjuka då...
    funderar på att byta jobb.

• TLT

iorlover- vet vad du menar, jag vågar inte ens berätta det....

• TLT

ja precis jag har hrt attd e med en viss typ av blodgrupp (minns inte vilken) inte kan få det!!!
    härligt för dom

• TLT

shit jag stavar som en kratta. har theo i knät...

• TLT

hmm ok men en läkare talade om det för mej.

• TLT

någon annan son äter biobic kapslar än jag? och vet ni om de finns att köpa i butik?

• TLT

jag köper mina på nätet och det blir dyyyyyrt!!!!!

• TLT

wn annan fråga, jag har alltis trott/hört att lösgodis badar i bakterier under vintern! så jag slutar äta det efter sommaren fastän det är sååå gott!!
    men nu fick jag höra att allt socker som finns i godiset tar död på bakterierna så att det inte är någon fara, stämmer det??

• TLT

wavva- vet inte om de hjälper med de sägs göra det. jag har inte vart sjuk på många år....

• TLT

hej jag är medlem där men jag tycker att det är så rörigt gjort och jag fattar inte riktigt vart jag skall klicka.....

• TLT

zasata- jag är likadan nämner någon ont i magen eller att att de mår illa blir jag magsjuk på en gång!
    det är jätte jobbigt denna årstiden.

jag brukar gå ut för att få lite frisk luft och vräker i mej vitpepparkorn....

Svar på tråden spyfobi!!!!!