spyfobi!!!!!
SaramedM: Jo vuxna kan få rota men det blir inte lika allvarligt som för barnen. En vuxen blir bara lite bubblig i magen eller som värst får diarée
SaramedM: Jo vuxna kan få rota men det blir inte lika allvarligt som för barnen. En vuxen blir bara lite bubblig i magen eller som värst får diarée
Inte kul när de´gör narr av en, precis som att de inte förstår att det är allvar. Min man har nån form av magsjuka nu, inte alls kul. Jag verkligen badar i handsprit så händerna håller på att gå sönder, men det är det värt. Hoppas verkligen inte jag eller barnen får det nu. Mår illa bara av tanken ![]()
Tänk om det kunde bli som säsonen 2003-04..
Tycker tyvärr det ser ut som att det bli värre och värre för varje år. HOPPAS innerligt att jag har fel
För mig var det det iaf. Hade vks 2004 på julafton sen 2006 men inte 2005 faktiskt
Ett tips: Shoppa alla julklappar på nätet. Det kommer jag göra för jag vägrar utsätta mig för mer vks-risk är nödvändigt.
Oj, stackare! Hoppas inte någon annan blir smittad! Sprita händerna konstant!
Håller med, "väntan" är värst ![]()
Oj vad jobbigt. Är barnen också sjuk? Känns det ok, eller ångest hela tiden? Vet du "hur" du blev smittad? Använde samma toa eller kom det via luften tror du?
Stargirl skrev 2007-12-11 17:44:14 följande: