spyfobi!!!!!
hur smittar kräk å magsjukan genom luften eller direkt kontakt?
hur smittar kräk å magsjukan genom luften eller direkt kontakt?
om jag går in å handlar å är jättenoga med handhygien efter jag handlat spritar mig å så hur stor risk är det att bli smittad av att handla trr ni?
ok så det är inte luftburet alltså?!! men om min son sitter i kundvagnen då är det liten risk han med får det alltså eller hur funkar denna j-la sjukdom?
ok.. men förlåt jag tjatar men det är absolut inte luftburet alltså?
nu har jag varit å handlat men smittas det om vi säger en person har kräkts i butiken men dom har städat å jag kommer en timme efter säger vi?
men om det blev föräldrar som blev sjuka av att vara i ett rum som nån kräkts i då måste det väl vara luftburet eller har jag fel?
ok då förstår ja men man måste väl typ stå på en person som kräks för att bli smittad då? för vi säger jag sitter i vardagsrummet å min kille spyr i sovrummet då borde väl inte jag få det?
kan man äta dom tabletterna när man är gravid?
jag har en son på 1½ å precis som du skrev så har det blivit mycket värre efter han kom jag var å handlade idag å nu tänker jag på det hela tiden man blir ju knäpp till sut jag önskar det vore sommar nu!!
ingen här idag?
kan man äta biobics när man är gravid?
jag vill shoppa men vill inte ta med min son tror ni att det smittar på honom om han åker med
bara jag här idag md eller?
ok då kan jag va lugn alltså?
en fråga bara vissa säger ju att det är luftburet å andra inte hur är det egentligen
ok ingen form av spy/magsjuka?
ok då får man vara här istället då! jag är hur nojig som helst har varit å handlat mat idag men mannen å min son fick va hemma vill inte riskera att min son blir smittad av att gå in i en affär är jag sjuk är det lätt att bli sjuk av att sitta i en kundvagn i en halvtimme tor är jag över knäpp?