spyfobi!!!!!
Hur vet man om det är vks man har?
Hur vet man om det är vks man har?
Jag tänker gå även om det ger mig massor med ångest.
För jag vet att försöker jag styra för mycket över normala saker i livet så mår jag sämre, eftersom att livet inte låter sig styras och man aldrig kan vara säker på att undvika magsjuka.
Men går det magsjuka på dagis just då så kommer inte M att gå dit heller, men annars så
D med N och A skrev 2007-11-23 22:51:07 följande:
Jag förstår dig men jag tycker att det är ett ganska grymt svar till ett litet barn på lågstadiet! Jag hade blivit rätt arg om någon lärare sa så till mitt barn.
Vi smittade ner rätt många 12 timmar innan vi blev sjuka...
för att det smittar innan det bryter ut!¨
Men jag har också hört otaliga personer hävda att det inte smittar innan det bryter ut, men men
Jag känner samma sak och funderar på att ta bort mig ur den här tråden ett tag för jag blir mer och mer rädd när jag hör om olika sätt att bli sjuk på.
Jag kanske skulle köra en vecka där jag inte läser något som skrivs om magsjuka alls, varken här eller på aftonbladet tex.
D med N och A skrev 2007-11-25 09:58:02 följande:
Jo jag vill ha kontrollen men det är en naiv tanke att tro att man kan ha den.
Ju mer jag försöker ha kontrollen desto sämre mår jag när jag inte har den. Om jag däremot försöker att inte ha kontrollen kommer jag succesivt att må bättre.
Ja det kan man ha
Krya på er
Kajsa M skrev 2007-11-25 10:44:02 följande:
Vet inte, M kräktes 12 gånger under 6 timmar och sen varanna timme rätt många dagar
Kajsa M skrev 2007-11-25 11:03:58 följande:
Nu är allt mitt lugn som bortblåst....
Det går magsjuka på M´s dagis, de är bara en grupp med 18 barn och 3 barn hemma och kräks...minst vi får väl se hur länget är imorgon
Åh vad jag önskar att jag kunde hålla henne hemma fram tills efter nyår
Just nu är hon snuvig så hon får vara hemma imorgon av andra skäl
Men jag känner verkligen paniken i kroppen...