Inlägg från: Anonym (50-åriga damen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (50-åriga damen)

String efter 30?

Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-06-14 19:06:14 följande:

Jag är 40+ och har inget annat än stringtrosor. Jag använder det eller inget och har gjort sen "alltid" och tänker fortsätta med det så länge jag känner mig bekväm i de och min man tycker att jag är snygg i det

Haha hade kunnat varit jag som skrev det inlägget allt stämmer in på mig.
    Är 56 nu.
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-06-14 19:30:14 följande:
    Härligt att höra, så kan jag se framemot många år till utan tanttrosor!
    Det kan du absolut göra och även jag tänker göra detGlad
    Anonym (Tarzan) skrev 2023-06-14 21:25:24 följande:

Max 25 år om hon ska ha string!

Det var det dummaste jag hört!

Jag är 58 och använder enbart string, varför ska jag ha trosor jag inte trivs i bara för att jag uppnått en viss ålder?

Jag är 58 och använder enbart string, varför ska jag ha trosor jag inte trivs i bara för att jag uppnått en viss ålder?

Maja2003 skrev 2024-04-09 08:07:07 följande:
    Fast man lever ju inte i ett vakuum. Man bryr sig om vad andra tycker.
    Jag har de trosor jag trivs i och som jag tycker klär mig bäst inte de andra tycker jag ska ha och jag använder enbart string trots att jag nu är nästan 60.
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-04-22 17:42:43 följande:
    Snarare obegripligt varför någon vill ha på sig ett vulgärt snöre som samlar på sig miljarder tarmbakterier, ohygieniskt, äckligt och fult. Nej tack till porrskadat underklädesmode.
    Jag har string för att jag tycker de är skönast, de sitter där de ska, kläderna sitter bättre över rumpan och jag tycker jag ser bättre ut. Har noll och intet med porr att göra då jag inte ser på porr och vet inte vad de har för kläder där och ska jag ha sex så är jag naken.
    För övrigt så torkar jag mig ren då jag varit på toaletten och jag byter underkläder dagligen.
    Maja2003 skrev 2024-04-28 07:35:59 följande:

Ni gamlingar får ju tänka på omgivningen också. Inte alla som vill se kärringrumpor hänga ut och dallra.

Skulle säga att min nu 58 år gamla rumpa ser bättre ut än många 30 åriga .
    Sugetpar skrev 2025-01-05 12:54:58 följande:

Jag är 50 och använder string ofta.

Jag är 59 och använder endast string, ser inte vad ålder har att göra med trosval.
Svar på tråden String efter 30?