Inlägg från: Anonym (Nej tack) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej tack)

    String efter 30?

    Varken innan eller efter 30. String är fult, vulgärt, smaklöst, obekvämt och ohygieniskt.

  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (2016) skrev 2024-04-20 22:21:00 följande:
    Kan man visa bilder här? :)
    Nej. Detta är ingen sextråd, ej heller en bildtråd. Ta det privat om ni ska sexchatta eller växla vulgära bilder.
  • Anonym (Nej tack)
    Emiiee89 skrev 2024-04-22 14:26:37 följande:

    Använder bara string, okej att man blir bekväm i en relation men boxer som tjej, nej där går min gräns. 😜 


    För det finns ju inget normalt mellanting mellan boxershorts och ett snöre mot ändöppningen Drömmer
  • Anonym (Nej tack)
    Emiiee89 skrev 2024-04-22 14:47:55 följande:
    Allt annat än string är obegripligt ;) 
    Snarare obegripligt varför någon vill ha på sig ett vulgärt snöre som samlar på sig miljarder tarmbakterier, ohygieniskt, äckligt och fult. Nej tack till porrskadat underklädesmode.
  • Anonym (Nej tack)
    Emiiee89 skrev 2024-04-22 18:07:44 följande:
    Ja för man är absolut porrskadad om man har string :)
    Ja, om man på allvar tycker att ohygieniska trosor som skär in i ändan är det enda godkända underklädesalternativet - då är man ganska hyfsat porrskadad. Plus gräslig smak. 
  • Anonym (Nej tack)
    Emiiee89 skrev 2024-04-22 19:39:50 följande:
    Du är bara bitter för att du inte kan ha det :)
    Jag kan bära precis vilka underkläder som helst så lägg inte över dina egna kroppsliga tillkortakommanden på mig. Projiceringar är ganska lågt.

    Trosor som är fulla med bajsbakterier är bara vidrigt. Vidrigt och fult dessutom. Vulgära porrplagg. 
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Snart 30år) skrev 2024-04-22 20:01:42 följande:
    Nä inte om man trokar sig i stjärten efter toa besöket 
    Spelar ingen roll om man så skulle tvätta sig med alkogel därnere. Bakterier kommer att sippra ut i miljarder antal ändå.

    Ändöppningen är inte en naturligt ren plats på kroppen. Klädesplagg bör därför inte hamna i direktkontakt med det området heller, det är ohygieniskt och riktigt grisigt rentav när tyget gnuggas mot där hela tiden. 
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Tj) skrev 2024-04-22 20:25:01 följande:
    Svårt att veta vad för tjejer som du verkar ha hängt med. Om det första du tänker på när du nämner det är bajs? 
    Handlar inte om vilket umgänge jag har utan om fakta - analöppningen är ingen ren plats och kommer aldrig att bli det. Därför enbart äckligt att ha underkläder där tyget smetar fast i huden där och suger åt sig miljarder e-colibakterier som finns där helt naturligt. Fattar inte vuxna människor detta eller? Vidrigt som sagt. 
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Tj) skrev 2024-04-22 20:41:16 följande:
    Handlar garanterat om vilket umgänge du har haft, då alla jag har träffat till skillnad från dig har varit mycket rena där!
    Nej, din fjant, det handlar inte om mitt umgänge. Och jag är troligtvis renare i kroppen än både du och alla nötter som propagerar för ohygienisk string.

    Du fattar tydligen inte något så grundläggande som att analen aldrig kan bli ren, oavsett hur mycket man tvättar den, och går man runt med string dagarna långa som gnuggar mot det området så kommer det bildas massor med bakterier, svett och smuts i underkläderna. Det är ofräscht så in i bomben. Bara en riktig smutsgris skulle förneka detta. 
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2024-04-23 12:48:39 följande:
    Jag har string för att jag tycker de är skönast, de sitter där de ska, kläderna sitter bättre över rumpan och jag tycker jag ser bättre ut. Har noll och intet med porr att göra då jag inte ser på porr och vet inte vad de har för kläder där och ska jag ha sex så är jag naken.
    För övrigt så torkar jag mig ren då jag varit på toaletten och jag byter underkläder dagligen.
    Det går som sagt inte att torka sig ren därnere. Det kommer alltid att finnas miljarder e-coli-bakterier som sitter där och ständigt sipprar ut inifrån tarmen och geggar in sig i snöret på trosan, ju längre man går runt med denna.

    Men whatever. Vi prioriterar olika här helt enkelt. TS verkade vilja få det till att  alla unga tjejer använder string och jag tror inte att det stämmer helt enkelt. 
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (M) skrev 2024-04-28 07:55:16 följande:
    Det var ett väldigt tjat om bakterier. Det finns bakterier överallt och vi exponeras konstant för dem. De flesta är ofarliga, likaså med e-coli där bara några varianter leder till sjukdom. Spelar alltså ingen egentlig roll annat än om man lider av bacillskräck. När folk säger att de är rena så menar de förmodligen att de håller en god hygien och regelbundet tvättar sig i rumpan. 
    Jag rättar bara de oupplysta som tror att det är hygieniskt att bära string vilket det i allra högsta grad inte är då det aldrig går att bli ren i området runt öppningen där snöret smetar fast om man går omkring med smutsig string hela dagen lång.

    Har aldrig pratat om sjukdomar heller. Det är fortfarande ofräscht som fan att bära string. Oavsett ålder.
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (M) skrev 2024-04-28 14:53:56 följande:
    Visst blir det smutsigare än med vanliga trosor men om kvinnan byter regelbundet så spelar det ingen större roll. Så länge ingen ska dit och slicka på snöret eller i rumpan. Och gör de det så tvivlar jag på att de bryr sig om hur hygeniskt det är.
    Och såna män är ju heller inget att ha. Äckelgrisar som inte bryr sig om hygien och ägnar sig åt att äta någon annans e-coli-indränkta bakdel Kräks
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Man34) skrev 2024-05-01 23:04:26 följande:

    Är sexigt att se 40 plusare med string o ännu bättre är det att slicka dom i rumpan:) 


    Ja, otroligt sexigt med en man som har munnen full av bajspartiklar - om man råkar vara en spyfluga då Drömmer
Svar på tråden String efter 30?