Inlägg från: Anonym (Tj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tj)

String efter 30?

Anonym (Mamman) skrev 2024-04-20 22:03:39 följande:

Vilka bilder jag får upp i huvudet. Visar ni så visar jag😉

Go ;)
  • Anonym (Tj)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-04-22 20:23:50 följande:
    Spelar ingen roll om man så skulle tvätta sig med alkogel därnere. Bakterier kommer att sippra ut i miljarder antal ändå.

Ändöppningen är inte en naturligt ren plats på kroppen. Klädesplagg bör därför inte hamna i direktkontakt med det området heller, det är ohygieniskt och riktigt grisigt rentav när tyget gnuggas mot där hela tiden. 
    Svårt att veta vad för tjejer som du verkar ha hängt med. Om det första du tänker på när du nämner det är bajs? 
  • Anonym (Tj)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-04-22 20:29:43 följande:
    Handlar inte om vilket umgänge jag har utan om fakta - analöppningen är ingen ren plats och kommer aldrig att bli det. Därför enbart äckligt att ha underkläder där tyget smetar fast i huden där och suger åt sig miljarder e-colibakterier som finns där helt naturligt. Fattar inte vuxna människor detta eller? Vidrigt som sagt. 
    Handlar garanterat om vilket umgänge du har haft, då alla jag har träffat till skillnad från dig har varit mycket rena där!
  • Anonym (Tj)
    Anonym (Brnf) skrev 2024-04-22 21:08:00 följande:
    Tror du ja 
    Tvärtom du... Jag vet..
  • Anonym (Tj)
    Anonym (Brnf) skrev 2024-04-22 21:28:37 följande:
    Man kan inte vara helt ren där, tyvärr. kanske vad man ser. Men inte helt. 
    Jasså, du snackar på en microskopisk nivå? Men dåså.. Bakterier brukar ju annars faktiskt lukta. Och de jag har varit där nere på har enbart luktat härligt.. 
  • Anonym (Tj)
    Anonym (Brnf) skrev 2024-04-22 21:34:47 följande:
    vidrigt 
    Att de är rena? Är väl as härligt...
  • Anonym (Tj)
    Anonym (Nope) skrev 2024-04-22 21:39:25 följande:
    Som att öppna en ljummen varm macka med skinka och ost. Fitta bör serveras färsk (kuk likaså)
    Helt riktigt... 
  • Anonym (Tj)
    Anonym (Brnf) skrev 2024-04-23 05:22:59 följande:

Haha men driver du? Ne det var såklart inte det jag menade var vidrigt. Lägg av. 

Det kan inte bli helt rent där. Tro vad du vill. 

Tror det var så du menade faktiskt! Kanske är du som är ett litet snusk eller nått.. 
Svar på tråden String efter 30?