Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (killeundra)

String efter 30?

Ja är kille! *GivetVis*
    Undrar: Tjejer/Kvinnor: String efter 30, eller ej?
    Har Du det, eller ej?
    Själv tycker jag det ser sexigt ut, men det är kanske ute?

Skriv gärna i detalj vad just Du har, och vad Du tycker.... //Nyfiken kille
  • Svar på tråden String efter 30?
  • Anonym (Ofta string)
    MrBundy skrev 2023-06-14 20:19:37 följande:
    Är det pga dina kläder (byxor , kjolar) som gör att du har string så ofta? Eller för att du tycker det är snyggt? Skönare?
    Mest på grund av mina kläder. När jag är hemma och går i mjukisbyxor har jag inga trosor alls, skönare utan.
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Ofta string) skrev 2023-06-14 20:27:25 följande:
    Mest på grund av mina kläder. När jag är hemma och går i mjukisbyxor har jag inga trosor alls, skönare utan.
    Skönt ? din - om du har - må vara lycklig Cool
  • Anonym (50+)

Fattar inte folk här som skriver att string skaver! Är era string gjorda av ståltråd eller? Troligen har ni haft fel storlek. Det är ju mycket mjukare än det mjukaste toapapperet. Och själva stringent är ju smalare än 1 cm. Har haft i över 30 år och tänker inte sluta med det. Och hur kan det vara ute som så många skriver, när det säljs i näst intill alla underkläder avdelningar!?
    Fattar inte folk som har vanliga trosor, hipsters, you name it, som ligger ihop skrynklade i röven! det om något skaver! Dom flesta andra trosor har dessutom en söm i bak på trosan - det skaver isf mer.
    Men som någon här skrev, fritt fram för alla att ha vad dom vill! men att komma med lama bortförklaringar bara för man ogillar string är löjligt!
    Ser både yngre och äldre i omklädningsrummet på jobbet som har string.
    Men antar att det kan vara så också att har man platt rumpa/inga former så skaver det.
    Och nej! det blir inte bajs på string om man torkar sig när man går på toa!!

• Anonym (Mattias)
    Anonym (50+) skrev 2023-06-14 20:46:21 följande:

Fattar inte folk här som skriver att string skaver! Är era string gjorda av ståltråd eller? Troligen har ni haft fel storlek. Det är ju mycket mjukare än det mjukaste toapapperet. Och själva stringent är ju smalare än 1 cm. Har haft i över 30 år och tänker inte sluta med det. Och hur kan det vara ute som så många skriver, när det säljs i näst intill alla underkläder avdelningar!?
    Fattar inte folk som har vanliga trosor, hipsters, you name it, som ligger ihop skrynklade i röven! det om något skaver! Dom flesta andra trosor har dessutom en söm i bak på trosan - det skaver isf mer.
    Men som någon här skrev, fritt fram för alla att ha vad dom vill! men att komma med lama bortförklaringar bara för man ogillar string är löjligt!
    Men antar att det kan vara så också att har man platt rumpa/inga former så skaver det.

Så du har en putig och rund rumpa med andra ord ;)
  • Anonym (Ofta string)
    Anonym (Engelska) skrev 2023-06-14 20:46:03 följande:
    Skönt ? din - om du har - må vara lycklig Cool
    Jag har en pojkvän (eller gubbvän i min ålder haha). Vi bor inte tillsammans, träffas i stort sett bara på helgen och han har aldrig sagt något om mina underkläder eller brist på dem haha!!
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (50+) skrev 2023-06-14 20:46:21 följande:

Jag köpta som test string med pärlor. Dubbelt.
    De har blivet en stor del av, när hon klär sig sexy.
    Väldig uppskattat Hjärta
    Sidan köpt flera modeller. 
  • Anonym (Tarzan)

Max 25 år om hon ska ha string!

• Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (Tarzan) skrev 2023-06-14 21:25:24 följande:

Max 25 år om hon ska ha string!

Hur gammal är du själv?
  • Anonym (Cissi)
    Jimpen86 skrev 2023-06-15 17:59:21 följande:

String är väl för alla tjejer/kvinnor alla åldrar tycker jag iaf

Absolut!