• Ann84

stinker.

Nä nu e det så här att jag luktar jätte illa i underlivet.
    Började i går o fortsätter i dag. Är gravid i V 36 + och jag tvättar mig en gång om dagen med intim tvål. oparfymerad. Det har inget med den att göra. Bara undrar om någon annan stank under graviditeten pga något speciellt.

Luktar skunk, bläää.

• Svar på tråden stinker.
  • norali

Har du några andra symptom då? Klåda, flytningar smärta sveda??? Låter som någon slags infektion. Vid vaginos har man flytningar som stinker fisk och grön "bubblig" flytning. Najs...

• Ann84

hehe nä allt annat e som vanlig, muttan kanske har en dålig dag haha. MYCKET FLYTNINGAR HAR JAG JU MEN DET ÄR JU VANLIGT NÄR MAN E GRAVI. HAR INTE HAFT KLÅDA INGA MISSFÄRGNINGAR ELLER SÅ.
    Oj vad texten blev stor:)
    det e bara lukten. hade lite verkar i natt, kan inte ha med det att göra?

• FrökenBokmal

Är det inte så att fostervatten luktar annorlunda?

Jag har haft en bakterieinfektion öf rlänge sedan: ingen sveda inen smärta men usch vilka illaluktande flytningar jag hade! Om jag vore du skulle jag ringa min BM och fråga.

• Pirum

Det kan ha att göra med att det lätt läcker lite urin under den senare delen av grav.

• Ann84

jag ringer min barnmorska i morgon. för två veckor sedan trodde jag att jag läckte. åkte in på kk o kollade men så var det inte. fast då luktade jag inte. tack för tipsen!

Svar på tråden stinker.