Inlägg från: pelagonia |Visa alla inlägg
  • pelagonia

    Duplo, träklossar ?

    Hej

    Håller på att planera/köpa leksaker till vår son i julklapp/födelsedag.

    Undrar var man kan köpa Dublo ? Kostar ? Någon som har bild på hur det ser ut ?
    Någon som vill tipsa om bra träklossar/leksaker ? Pris ?


    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • Svar på tråden Duplo, träklossar ?
  • pelagonia
    Peztis skrev 2007-09-17 21:52:59 följande:
    Du menar Duplo lego?Det finns i alla leksaksaffärer och på t ex ICA Maxi, där finns även klossar i trä.Kolla även på Blocket om du kan tänka dig begagnat, där kan du köpa hur mycket som helst, det är inte direkt billigt att köpa nytt Duplo.
    Tack..Vad kan nytt duplo lego kosta ?
    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • pelagonia
    BebeonBoard skrev 2007-09-17 22:13:38 följande:
    Köpte en "hink" med Duplo på Toys'rUs idag, 179:-, då fick jag några figurer med, inte bara klossar.
    Tror du det kan passa till en 1 årspresent ?
    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • pelagonia

    Älska livet = Har du en bild på "det riktiga" och "fusk" dublo ? Bebeonboard = Ok..då var det inte samma.


    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • pelagonia
    älska livet skrev 2007-09-17 22:51:51 följande:
    de falska hittar jag inte men man köpte de i en säck..inte kartong...å topparna va rundare..ska forsätta leta annars får jag knäppa kort på sonens *L*
    Tack för din hjälp..Dem "riktiga" liknar typ vanliga
    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • pelagonia
    älska livet skrev 2007-09-17 22:59:05 följande:
    kunde inte kika..de ligger längst ner i lådan å då skulle han vakna..men dom liknar dessa..fast mycket plastigare å mycket billigare...har fan för mig att vi köpte de på br leksaker..men de fanns inte me på deras sida..i en genomskinlig plast säckwww.tradera.com/2_Stora_pasar_lego_duplo_mega...men de påminde om dom här..fast som sakt plastigare å mindre toppar
    Tack så mycket..Tur att du informerade mig..trodde de "falska" var riktiga duplo..
    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • pelagonia

    Köpte dessa på lidl..från 1 1/2 år men tyckte det påminde om duplo..


    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
Svar på tråden Duplo, träklossar ?