• JLS

Var hittar jag fina rullgardiner /träpersienner som är minst 200 cm långa som insynsskydd på balkongen?

Vill inte att grannarna brevid ska se rakt in på vår balkong så jag efterlyser fina idéer för att skapa en liten privat sfär på vår balkong. Nån som vet vart jag hittar t ex träpersienner som är minst 200 cm långa? Har kollat bauhaus, coop bygg och bygg max men ser att längsta är 175 cm på dessa ställen. Vi behöver längre än så då vi har en glas balkong.

Tacksam för hjälp

• Svar på tråden Var hittar jag fina rullgardiner /träpersienner som är minst 200 cm långa som insynsskydd på balkongen?
  • Alle

Jag skulle kolla med en persiennbutik

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • Alle

Gick lite för fort

Där kan man ofta måttbeställa. Det blir lite dyrare men det kan det kanske vara värt?

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • JLS
    Alle skrev 2007-09-17 22:25:08 följande:
    Gick lite för fort Där kan man ofta måttbeställa. Det blir lite dyrare men det kan det kanske vara värt?
    Absolut,att jag inte tänkte på att det ju finns specialbutiker. Har aldrig behövt leta sånt förut. Tack så mkt för det
Svar på tråden Var hittar jag fina rullgardiner /träpersienner som är minst 200 cm långa som insynsskydd på balkongen?