Tidiga missfall
Missfall på g, störtblödningar som startade för två dagar sedan, jag plussade i tisdags, ett starkt +, inget att tveka om.
Missfall på g, störtblödningar som startade för två dagar sedan, jag plussade i tisdags, ett starkt +, inget att tveka om.
Det är aldrig lätt det här med att vänta på det magiska plusset. När man väl fått det så blir känslorna en riktig berg och dalbana inom en, har man nu som jag gått igenom två graviditeter som resulterat i två underbara flickor och vet hur detta känns är det magiskt, men, nu har man även fått smaka på baksidan med det här, MF och X-graviditet.
Inom loppet av 9 månader har jag nu fått 2 MF och ett X, varav senaste MF just pågår
Sitter och väntar på telefonsamtal från kvinnokliniken för att se hur vi ska fortgå med det hela.
Min man och jag har försökt i 14 månader att få ett barn till, själv börjar jag ju bli till åren då jag är 37 år. Det skulle vara härligt med ett barn till, har varit sjuklig i ett par år därav har vi väntat med att skaffa ytterligare barn, men nu verkar det som att vi väntade för länge