• Anonym (avslappnad)

Bästa förspelet

Tänkte kolla med er om tips om era bästa förspel.
    Har ni sånna?
    Eller är det bara pang på rödbetan med en gång?

Själva har vi - utan att bestämma något - börjat med att vi alltid kliar/smeker varann i ca ½ timma innan själva sexet.
    Jag ikväll och sambon i morgon kväll.
    Det är så avslappnande att bli kliad/smekt över hela kroppen o sen att allt avslutas med att han slickar mej.

Några mer tips och erfarenheter?

• Svar på tråden Bästa förspelet
  • Anonym (avslappnad)

jasså, finns det inga som kör med förspel längre?

Kanske är ute?

• Anonym
    Anonym (avslappnad) skrev 2007-09-19 13:42:51 följande:
    jasså, finns det inga som kör med förspel längre?Kanske är ute?
    Jooo, VIII! Det är det bästa jag vet! Eftersom vi har barn här i huset så blir det sällan att vi har pang-på-sex på köksbordet t.ex. TYVÄRR. Men jag klagar inte, vi har världens bsta säng-sex istället Vi brukar förspela antingen i sängen eller soffan och det börjar oftast med att vi ligger nära nära nära och kollar på film eller nått. För mig är det så att jag verkligen känner när han är sugen så jag brukar treva lite med handen över hans mage/bröst och retas lite. Även om jag inte känner det men jag är kåt såklart och hittills har det alltid varit väldigt uppskattat Hur som helst! Sen drar han upp mig på sig och så ligger vi så aslänge och hånglar/nafsar på varandra. Kysser varandra sådär retsamt, GRRR! Gärna utan att använda händerna på de "förbjudna" ställena utan bara hålla en  bestämd hand på nacken på den andra eller i håret eller så. Det gör att man blir så jäkla sprängkåt att när man väl får ta på varandra precis var man vill så dör man nästan och vi har världens bästa sex!

........................Nu får han gärna sluta jobbet och komma hem
  • Anonym (sms)

Vi skickar sexiga sms

• A2kids

Jag räknar inte med killa/kramas/massera som förspel.. Det är helt enkelt ömhetsbevis.

Vårat förspel blir ofta sexiga sms, snuskiga viskningar, retsamma moves och liknande.

Ofta har vi "förspel" många timmar innan sexet, till exempel med barn hemma då vi måste smyga fint. (Nej, de märker aldrig nått).

Sen har vi ofta ett långt "förspel" med oralsex och utforskningar på hela kroppen, då med tunga och läppar oftast.. Fast det räknas väl mer till sexet?

Även att leta efter nya sexiga kläder hör till förspel här hemma..

Svar på tråden Bästa förspelet