Vilken föräldratyp är du? Testa!
Vilken typ av förälder är du?
Gör aftonbladets test...
http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article807409.ab
Jag är den coola föräldern som softar med barnen (men inte om man frågar mina ungar )
Vilken typ av förälder är du?
Gör aftonbladets test...
http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article807409.ab
Jag är den coola föräldern som softar med barnen (men inte om man frågar mina ungar )
ekologisk och pedagogisk.. öööh. konstigt test, vissa kunde jag inte svara på alls, var som pest eller kolera :)
Ja det var lite svårt att välja svar på vissa, tog det som var närmast.
Jag är den coola föräldern som softar med barnen.
Det ordnar sig alltid på nått vis ändå.
Men tyvärr är deras exempel på hur den coola föräldern inte som jag är.
Coola föräldern som softar med barnet
ja, det stämmer nog in rätt bra på mig även om deras exempel kanske inte är riktigt överenstämmande med mig
ja, jag blev med den coola..men riktigt sååå slapp hoppas ja nog inte att jag är *S*
Jag är den präktiga föräldern!!!! Kan kanske bero på att jag svarade utifrån hur jag gjorde när Oliver var mindre då var jag präktigheten personiferad.
Men nu? Ne vi softar uppfostrar Oliver som han vore halvvuxen (det kanske är präktigt)
Jag är skrämd av resultatet på detta testet!
Jag blev den coola det-fixar-sig-föräldern och den blivande pappan den lyxiga glamföräldern... Skön kombination - fan våran unge kommer ju att a det toppen haha
Blev präktig förälder.... vet inte om det stämmer, lite kanske
Jag blev den präktiga föräldern.
Jag är den coola, men allt stämmer ju inte riktigt in :)
Coola förälder enl testet... kanske stämmer vissa dagar iallafall... Beror nog lite på dagshumöret tror jag!
Coola föräldern softar med barnen
Coola föräldern tar griniga barn med jämnmod.
Stämmer precis!
Hahaha jag blev glamourföräldern (yeh right! student och allt
Enligt testet läser jag familyliving (vilket jag inte gör läser nämligen Mama), pratar mig varm för Bugaboo vagnen (Ja, men det är ju en superbra vagn!!!) och så skulle jag tydligtvis aldrig gå till Konsum i mysbyxor ( Nope det skulle jag inte för jag handlar på Ica )