• Kelsy

Är du äntligen gravid?

STORT GRATTIS! Alltså jag ska snart ruva och undrar hur ni har gjort efter återförandet? har ni legat på soffan eller levt som vanligt?
    När Kevin blev till hade jag inte stora förhoppningar utan försökte leva som vanligt för att inte tänka på det hela tiden!

• Svar på tråden Är du äntligen gravid?
  • Jessie80

Jag tog det extra lugnt, tränade inte eller så men tog vanliga promenader. Låg inte bara på soffan utan jobbade och levde som vanligt för övrigt. Önskar dig lycka till!

• Mejas mamma

Första veckorna försökte jag se till att min dotter inte hoppade och studsade på min mage så som hon brukar. Jag var lätt överstimulerad oxå, så det var inte så skönt! Sen bar jag inte runt på henne som jag brukar.
    Numer lever jag precis som innan.

• emsergirl

Jag slutade träna och tog bara promenader. Cyklade inte heller till jobbet första vecka utan tog bussen.

• Fru hopplös

Med många MF i bagaget har jag tagit det extremt lugnt, men tagit promenader och cyklat i lugn takt (!) till arbetet. MEn har undvikit hårdare fysisk ansträngning. *peppar peppar det har gått bra hittills iallfall*

• lillamilla75

Jag tog semester och låg "bara" på sofflocket Det kändes mest rätt för mig.

• lillamilla75

Detta var när dottern blev till...

• Arrax

Jag sjukskrev mig en vecka efter ÄP men låg inte bara på soffan utan jag var ute på promenader med min hund som vanligt. Undvek tunga lyft och för hård ansträngning.
    Lycka till.
    Kram

(¯`°?.¸ ♥ GRAVID ♥ ¸.?°´¯)
  • Lyckoprinsessan

Har hört att i USA rekommenderar man sängläge i två dagar efter återförandet och inga orgasmer för kvinnan fram till testdag... Värme är ju bra så lägg något värmande på magen och ta det lugnt, bättre att ta det säkra före det osäkra!

Svar på tråden Är du äntligen gravid?