torra händer
Mina händer har blivit sjukt torra de senaste två veckorna och jag smörjer jämt känns det som... med apotekets olivcreme.
Nån som har nått "husmorstips" som kan hjälpa?
Mina händer har blivit sjukt torra de senaste två veckorna och jag smörjer jämt känns det som... med apotekets olivcreme.
Nån som har nått "husmorstips" som kan hjälpa?
Hur ofta ska man göra det?
tisseltott: tack! det ska jag testa!
maddemamman: decubal, är det specielt för händer som jag ska kolla efter?
topp! då blir det en tripp till apoteket imorrn!
snyggeric
jag kollade den på apoteket nu, men hittar inte vilken det är, det finna några olika med det namnet...
Susanneh jag har kollat på den, men det var saker i som jag är allergisk mot tyvärr...
snyggeric inga problem! är nog lättare för mig att komma ihåg färgerna ändå
ska kolla på apoteket imorgon.
Finns HTH i vanliga butiker eller är det apoteket med?
Finns HTH i vanliga butiker eller är det apoteket med?
Tack! ska kolla in det!
Tack!
Ska ta och kika på hemsidan efter den, bra om den är fet! De andra bara försvinner in i huden och så händer det inget mer...
har testat allt jag kommer över nu... INGENTING hjälper!
Fick en ny igår av en på apoteket, acos salva var det. Men hjälp vad den kliade! Måste ha reagerat mot nått i den, kunde knappt sova i natt för händerna var kokheta och kliade så mycket.
Fortsätter att använda olivas ansiktskräm på händerna, den hjälper inte, men den ger lindring för stunden.
Börjar bli så trött på detta! Det svider och kliar... och imorrn börjar jag jobba igen med sprittvättar och handskar, förstår inte hur det ska gå!
Då blir det hälsokosten nästa... är sjukt trött på detta kliande! kan ju inte ha ringar eller nånting utan att man reagerar mot det nu
Är krämerna dyra? Kvittar väl iofs har lagt ut en smärre förmögenhet nu...
det som ställer till det är ju att jag är allergiskt mot så mkt
tant elin tack! ja det var inte farlig! och funkar det så är det ju absolut värt det!
sparkling... vit vaselin? är det vanligt vaselin?
jag har en 10 liters bunke på jobbet
har testat barnolja, men det är som om den inte vill sjunka in liksom, vilket märke använder du?
Jag funderar på att ta vanlig olivolja nu ikväll, jag är så frustrerad nu! tror ni det är bra?
sparkling... haha! ja det är sant! kan bli lite väl halt utan handskar!
miss pearl jag är allergisk mot det, de enda oljorna jag tål är oliv, palm och majs.
engla grace: ska ta och googla innehållet på den!