Grannfejden!
Vad tycker ni? Själv tycker jag att det är kul att kolla. Men det är ju lite barnsligt av en del inblanade.
Vad tycker ni? Själv tycker jag att det är kul att kolla. Men det är ju lite barnsligt av en del inblanade.
Jag tycker att det var SÅÅ pinsamt när dom visade från Laxforsen, det ligger ju strax utanför Kiruna där jag bor. Det är så typiskt, när dom väl visar nåt på tv här uppifrån så är det bara såna där idioter som är med. Inte konstigt att alla från södra Sverige tror att det bara är inavlade hönshjärnor utan el som bor här uppe ;)
Fast jag förstår det där paret ändå. Vem fan hade kunnat bo sådär, och sova till 40 ylande hundar? Det är värsta kriget där ute... ;)
Fan det från Huljen (utanför S-vall) var ju helt sjukt ju!! Alltså, manipulativ, han var ju helt ute o cyklade ju, kändes ärligt talat lite som om han hade förföljelsemani?? Sen att han inte lade ner när han flyttat ens??
Kära värld..
Girlsnpea: Vi har en kompis där uppe och han var visst lite less också.
Ja Lennart i Huljen var läskig... shit! Men sorglig också, stackars hans fru, för det hade han väl? Hans världsbild måste var märklig!
Någon som såg dagens program? Ser det nu eftersom jag jobbade vid den tiden. Fy vad töntiga de unga paret är då
Ja jag höll på att bli galen på den där j**la Uffe, människan gnällde ju på allt. Det var fel på hästarna, änderna, lukten och till slut även medlarna (som minsann vinklade allt han sa.....) Patetiskt var ordet.
Och hans mesiga tjej/fru som bara stod och jamsade med i alla hans urbota dumma uttalanden och döttrarna skulle minsann aldrig bli hästintresserade....nähä och det bestämmer ni vilka intressen era döttrar utvecklar när de blir äldre.
Nä om livet på landet inte passar så finns det ett utmärkt alternativ, flytta till stan. Fast gnällspiken skulle väl då klaga på grannens bilar och avgaslukt istället.