Inlägg från: Valkyriah |Visa alla inlägg
  • Valkyriah

Tatuering i 2årspresent!

Jag och min sambo är liksom typ väldigt intresserade av tatueringar och snart är det dags för sonens 2årsdag och har pratat lite om att han typ skulle få en tatuering när han fyller år för det hade ju typ varit jättegulligt och coolt

Han fick en öronpiercing när han fyllde ett men han höll bara på o pilla på det så det läkte aldrig,en tatuering borde väl inte störa honom så mycket eller?Den sitter ju liksom typ fast i huden så den kan han ju inte pilla bort.

Så nu vill jag ha en massa ideer typ om vilket motiv vi ska ha.... har funderat på en döskalle för det är ju typ tufft eller något gulligt i stil med "i love mom and dad"

Vad tycker ni?Någon som har egna erfarenheter om att tatuera barn?

ha en bra dag

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!
  • Valkyriah
    Skorpan081 skrev 2007-09-21 08:50:05 följande:
    Mitt tips är att tatuera fotsulorna, då behöver ni inte jaga honom på ett tag. Han kommer nog mest ligga eller sitta då.
    ja va smart,han är ju väldigt vild så tack för tipset
  • Valkyriah
    Kaxmaja skrev 2007-09-21 08:49:58 följande:
    Super smart. Men se till att göra en som växer bra med kroppen. Typ en kanin så blir de som en drake när han bli vuxen.
    hmmm har inte tänkt på att han växer,slutar de inte växa vid 2??

har för mig att jag läst det någonstans.... här på fl tror..

Kanske ska göra en ryggtavla då?
  • Valkyriah
    Nevada skrev 2007-09-21 08:52:06 följande:
    Åh, vad du är göllig och omtänksam Jag hade nog valt: I hate mom and dad + en stor döskalle bakom texten.. skuggad liksom.Skulle va skitsnyggt.Funderar på och ta med min brorson till studion nästa gång och gadda honom lite.
    ja klart jag är en omtänksam morsa,han vill ju se ut som oss känna tillhörighet vettu...
  • Valkyriah
    MaddeMamman skrev 2007-09-21 08:52:48 följande:
    men det kan ju bli lite fel med den typen av tatueringar som förändras eftersom man växer. min ros jag tatuerade på högra bröstet för 10 år sen är nu en hängpelargon....

svårt detta med motiv asså...
  • Valkyriah

Ingen som har egna erfarenheter då?
    Är orolig att sonen inte ska kunna sitta still,kan man binda fast honom på något sätt kanske?Eller kanske söva honom under tiden?

Tror ni att om han får sniffa lite trälimm räcker?

• Valkyriah
    MaddeMamman skrev 2007-09-21 09:18:04 följande:
    sätt honom framför datorna och starta WoW...när min lillebror spelar WoW är det nästan att likstelheten träder in.
    Tror du på allvar att jag skulle låta min son spela på datorn??
    Vad tror du jag är för en förälder egentligen,jösses...
  • Valkyriah

usch nej massa farlig strålning,nej då kör jag nog på limmet!

• Valkyriah
    Emem skrev 2007-09-21 09:30:30 följande:
    Pratar vi riktig tatuering eller??? Blir lixom lite chockad. tatuera en 2 åring?? Det är skoj va?????
    Ja en låtsas går ju att ta bort,det är ju mesigt.
  • Valkyriah
    Emem skrev 2007-09-21 09:38:57 följande:
    Du har aldrig funderat på att din 2åriga sons kropp ändras när han växer upp?? Att han kanske inte alls vill ha vad ni nu väljer för motiv på sin kropp när han är 15! hoppas att det är ajg som är dum och inte förstår att det härär ett skämt!!
    nej de slutar växa när de är två har jag läst här på fl,och allt som sägs här stämmer väl??

Vi ska givetvis tänka noga på vilket motiv det ska bli....

Kolla var tråden ligger
    Du kanske har några ideer på ett bra motiv?
Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!