Tatuering i 2årspresent!
Hm frågan är om de tar emot honom på dagis med en sådan tatuering? Satsta på lamm och fluffiga små moln istället,krebuer är sött också.
Hm frågan är om de tar emot honom på dagis med en sådan tatuering? Satsta på lamm och fluffiga små moln istället,krebuer är sött också.
Jaha, men fluffmoln kan bli åskmoln med blixtar och grejs och då är det ju coooolt som bara attan. För moln det tycker jag du ska ha på honom det talar ju om vilken fin kille han är på insidan. Det ger signalenn macho men känslosam på ett lagom kombinerat sätt.
Så moln med blixtar kör på det, och jag menar grabben är ju 2 så det finns väl kroppsyta till fler än bara en tatuering. Eller är det överdreivet med fler än en i tvåårspresent?
Mina 2 äldsta tatuerade jag innan 1 års dagen, det vat ju inget att vänta med, då tatuerde vi deras skinkor de är tvillingar så vi tatuerade i nr 1 på den ene och nr 2 på den andre. Rekommendera detta till alla tvilling föräldrar. Dagispersonal var enormt tacksamma för detta eftersom de var svåra att se skillnad på.
Spännremmar rekommderar jag och zoo tablettaskar.
Njae, inte på de två äldsta de är 19 år nu och vill de ha mera tatueringar får de pröjsa och ordna det själva. Mina två yngsta barn de är 2 och 5 de ska få varsinn till jul hade jag tänkt. Men är lite osäker på motiven där ev en tribal i svanken på tösen till grabben hade jag tänkt något heltäckande motiv på hela ryggen något att växa i.
Är ha billig knarkar-Konny? Och var finns han? Kanske är idé att ta ungarna dit?
Jag har alltid betalat mina barns tatueringar till deras 18 årsdag blir så dyrt annars eftersom jag har 6 barn.
Å va bra då kanske alla mina ungar kan få varsin tatuering till jul. Tror du han tar mängdrabbat? Det vore perfekt.
Han köpte det konny fick alla 6 kidsen tatuerade för priset av 3. De är så fiiiina!!! Men det billiga priser och resultatet gav sug efter mer.... Cozco vilken bar idé att låta dem peka i en tidning om de inte är tillräckligt stora för att kunna prata.
Ska i morgon fixa dylika tidningar så att lill grabben kan väla det heltäckande ryggmotiv han ska ha. Skiter i vad han väljer bara det blir på hela ryggen. En Geshia vore snyggt eller en drake eller midgårdsormen. Shit måste skaffa fler barn så det finns hud yta att tatuera allt fint jag kommer på.
Hmm 40 bast närmar sig snabbt så jag måste se till att det blir trillingar om det ska gå vägen.
Jag band fast mina små kids med spännremmar och hoatde med att tomten inte skulle komma om de rörde på sig. De 4 äldsta fick 25 laktrisshots var innan det var deras tur, så de var såååå avslappnade, den ene sov till och med.
De två äldsta grabbarna tatuerade varsinn drake på vaden, mellan grabben tatuerade in ett fint stor hjärt med ordet mamma i på skulderbladet, strax efter började han och snacka om en ny dator, vilket han sjävklart ska få då han gjorde en så fin tatuering.
Min äldsta dotter tatuerade en tribal i svanken så att hon i en framtid absolut inte ska kunna få EDA, hon var lite tveksam men jag övertygade henne om att riktiga kvinnor föder barn på en kaffe rast utan bedövningar. Naturligtvis ville hon vara en riktigt kvinna.
Min yngsta tös tauerade in en ranka runt armen och små tassar precis vid troskanten. Yngste grabbens är inte klar det tar tid att göra en geshia på ryggen i färg, vi ska tillbaks nästa helg för att göra den klar.
Usch då en del är så hårda mot sina barn inte en enda innan 5 år! Srackars barn kommer att bli mobbat, men en liten ynka pynka en, en pytteliten spindel på foten, det syns ju kanppt.
Ja tänk om ens föräldrar hade haft lite framförhållning och åtminstone pröjsat för ett par taueringar. Måste nog gå till en psykolog för att komma över detta trauma mina föräldrar försatt mig i *gråter enorma mängder* Fasen också psykologer ät dyrt vilket innebär att det blir mindre pengar till tatueringar. Måste skaffa jobb vid sidan om mina heltidsstudier, jag ska minnsann inte försätta mina barn i samma sits som mina föräldrar gjorde med mig.
Vilken tur att det finns ansvarfulla föräldrar som låter sina barn vara fullgaddade innan femårsdagen.
Vilken bra idé! Föreningen lär bli gigantisk. Stackars, stackars barn, jag lider med dem.
Shit va bra! Tatuera kattaskrället hade inte tänkt på det!
Okej anmäler grannarnas barn, flera av barnens kompisar, en del av mina kompisars barn till UTMÄÄ. Vad kostar medlemsavgiften, kan jag få provison för att jag skaffar medlemmar? Måste ju tjäna pengar till mina barns och nu även kattens tatueringar.
Hoppas verkligen man kan tatuera akvariefiskar vi har en fisktank som står där i ett hörn och slammar igen, sist jag kollade fanns där 2 elaka scalarer och en slamkrypare.
Kan tänka mig något riktigt maffigt uppseendeväckande på scalarerna, några förslag?
Fasen du är påhittig Valkyriah! Naturligtvis ett avhugget fiskhuvud på den ena elakingen och på den andre fiskben.
Valkyriah vad attan gör du? Konny ska hållas på gott humör jag ska ju dit i helgen då måste han vara i fin form. Komma dragandes med fågelholk, ja käre nån!
Skyndar mig till KOnny med rätt holk.
Konny är nu på ett mycket bra humör sedan jag var där med rätt holkar. Så vill man göra stor dyra tatueringar kan han övertalas till mycker bra priser. Mängden han fick kommer att göra att han är på bra humör tills åtminstone tisdag.
Ska dit och tatuera kattaskrället imorgon så idag har jag inte gjort annat en förbrett skrället, har gjort av med 20 rakhyvlar. Undras hur ofta man ska behöva raka skrället för att tatueringarna ska synas. Han är en vanlig bondkatt man vill bli tatuerade som en gepard. Hehe han kommer bli stan´s skräck.
Vilken tur att det finns så smarta männsikor, vaxning...tänkte inte på det.
Jo, ja skulle väl det *tittar lite föläget ned i tangetbordet* men nästa gång jag skaffar katt blir det en sådan. Men det är bara att göra det bästa av situationen messade karln nyss så han köper med sig storpack med vax på hemvägen.