• Änglatuss

Vi som gillar Hello Kitty (h&m)

Finns det fler än jag som gillar Hello Kitty på kläderna dom har på h&M?
    Här kan vi bubbla och prata om nyheter och så.. sen kan vi visa varandra våra inköp i BILDTRÅDEN för hellokittykläderna

Jag är så sugen på ett sett som finns nu nere på h&M men just idag har jag inte ork att åka och shoppa! Men så småning om

Nå finns det fler??

• Svar på tråden Vi som gillar Hello Kitty (h&m)
  • Änglatuss

jaha, mina hemtrakter ju!

• Alicia05sMamma

Mina med

(¯`°?.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • trollmammsis

mina med    e från gävle men flyttade till uppsala i våras

• Änglatuss

ah kul kanske har setts nere på h&m då och fyndat hellokittykläder
    bor i tobo jag mitt emellan gävle och uppsala typ

• Stargirl

ÄLSKAR hello Kitty dock inte HM´s dålika kvalitet på plaggen. De flesta påsidda Kitty har lossnat i kanten och blir super fula efter tvätt. Måste strykas i evighet tycker jag.

• Änglatuss

stargirl
    är dom dåliga det har då jag inte märkt utav!

• Stargirl

Familjen Söderström skrev 2007-09-21 11:24:34 följande:

stargirlär dom dåliga det har då jag inte märkt utav!
    När de började i butik i början av 2007 så köpte jag ALLT (då menar jag allt i alla färger och olika stl) 80% av alla plaggen har problem av ngn sort. De flesta påsydda kittysarna lossnar i ngn kant eller blir super solkiga/tappar färg efter EN tvätt. Kan kanske tiläggas att jag normalt inte handlar barnkläder på HM.

Men man får det man betalar för. De är fina iaf. Den bästa är en slipover i rosa som håller sig superfin tvätt efter tvätt samt fodrade jeansen.
  • Änglatuss

ojda... dåligt tvättmedel kanske?

jag tvättar alltid kläder med tryck ut och in
    fodrade jeansen harjagockså till dotter köpte en hängselklänning som jag nog ska sälja blev lite besviken på baksidan, gillade inte riktigt riktigt deras lösning på hängselna.. såg fult ut.. menframsidan var ju fin!

• misun

hmm, kanske jag skall fotografera min manga väska jag köpt i Thailand med Kitty på??? Den tror jag minsann kan göra flera )lite avundsjuka!

• mainecooner

Jag har märkt att Ariel tvättmedel kan förstöra tryck på kläderna.
    Jag har köpt strumpbyxor, kjol, tröjor osv.
    Plus mobilsmycken :)
    (till mammsen förstås)
    Fasiken mobilsmycke för 10kr kan man ju inte motstå.

• Alicia05sMamma

Har inte haft några som hellst problem med kitty kläderna som vi köpt på hm.

Endel ggr kan det ju bero på tvättmedlet och att man inte vänt plaggen ut & in.

Jag är Gävlebo, dock hit flyttad

• Gul13

Ni som är Hello Kitty experter; vem sjutton är Kitty?
    Jag gillar oxå märket och dottern är över förtjust. Men för den sakens skull så undrar jag vem det är?

• Alicia05sMamma

Katten heter Hello kitty

• Alicia05sMamma
    Gul13 skrev 2007-09-21 13:01:01 följande:
    Ni som är Hello Kitty experter; vem sjutton är Kitty?Jag gillar oxå märket och dottern är över förtjust. Men för den sakens skull så undrar jag vem det är?
    http://www.sanrio.com/character/HelloKitty/

• Gul13

Är det bara en katt som heter så? Det är inte som en tecknad figur då eller? Med en story menar jag.

• Alicia05sMamma
    Gul13 skrev 2007-09-21 13:04:39 följande:
    Är det bara en katt som heter så? Det är inte som en tecknad figur då eller? Med en story menar jag.
    Nä alltså det är katten som heter Hello Kitty
Svar på tråden Vi som gillar Hello Kitty (h&m)