• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

♦*************************************♦

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Bilden “http://familjeliv.se/krypin/lissanna/gallery/phpkr7az8.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m16212162.html
    familjeliv.se/Forum-11-240/m19231957.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m16068674.html
    familjeliv.se/Forum-5-87/m22326369.html

Postorder: Lantlig/Romantisk Inredning
    familjeliv.se/Forum-5-87/m24639044.html
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
  • LissAnna
    Smajla skrev 2007-09-21 10:51:03 följande:
    Vilken fin trådstart gumman!
    Kyss

Alltså...ni verkar ha det supermysigt där ni bor nu. Förstår att du trivs.
    Du pysslar ju på som en annan...Hahaha Kyss
  • blommanigbg

Behövet ett litet råd.. Det är så här att jag beställde en oxford fåtölj från mio. När den kom hem efter 11 veckor så var det inte samma tyg som jag beställde. Det var lite mörkare. Det blommiga tyget fanns i två nyanser. Jag beställde det ljusare.. Nu funderar jag på om det inte är lika bra att behålla den fåtölj jag fått eftersom jag har en liten på 22 mån... Då syns ju inte eventuella fläckar så bra... Men kan inte riktigt bestämma mig. Det var ju ändå inte den här jag beställde. Hur skulle ni göra?

• LissAnna
    blommanigbg skrev 2007-09-21 10:58:48 följande:
    Behövet ett litet råd.. Det är så här att jag beställde en oxford fåtölj från mio. När den kom hem efter 11 veckor så var det inte samma tyg som jag beställde. Det var lite mörkare. Det blommiga tyget fanns i två nyanser. Jag beställde det ljusare.. Nu funderar jag på om det inte är lika bra att behålla den fåtölj jag fått eftersom jag har en liten på 22 mån... Då syns ju inte eventuella fläckar så bra... Men kan inte riktigt bestämma mig. Det var ju ändå inte den här jag beställde. Hur skulle ni göra?
    Nja, om det inte är SÅ stor skillnad, så hade jag nog haft den kvar.
  • Black Lady

Påverkad av LissAnna har jag gjort en djupdykning bland alla gammla saker i lagården,
    det finns ett litet inlägg i min blogg för den nyfikne

ienrodlitenstuga.blogspot.com

Den största njutningen i livet är att göra det andra säger att man inte får göra
  • nublu

Sådär, nu är jag på plats i nya tråden.

• LissAnna
    Black Lady skrev 2007-09-21 11:46:22 följande:
    Påverkad av LissAnna har jag gjort en djupdykning bland alla gammla saker i lagården,det finns ett litet inlägg i min blogg för den nyfikne ienrodlitenstuga.blogspot.com
    Jamen vad fint det blev. Visst är det kul, när man upptäcker att man har saker man kan göra någonting av?
  • Smajla
    LissAnna skrev 2007-09-21 10:53:51 följande:
    Alltså...ni verkar ha det supermysigt där ni bor nu. Förstår att du trivs. Du pysslar ju på som en annan...Hahaha
    Å tack snälla! Ja, vi är väl på samma pysselnivå du å jag va!?
    blommanigbg skrev 2007-09-21 10:58:48 följande:
    Egentligen skulle de ju ge dig rabatt eftersom det blev en felleverans. Du kan ju höra med dem. Men om du tycker om färgen och känner så så hade jag nog behållit den.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.