Jag slår min man!! Hjälp snälla!
Jag har ett helt hemskt problem. Jag har ett fruktansvärt humör och alldeles för lite självkontroll. Idag sa min man, som har jobbat kväll 4 dagar den här veckan, att han ville åka till en annan stad två timmar bort för att gå på en fest med några kompisar imorgon. Jag själv är sjuk och han visste att jag inte skulle vilja följa med. Jag blev inte bara arg, utan helt förstörd. Det värsta var att han sa att han inte ens hade tänkt berätta det för mig förens imorgon!!! När han redan hade tackat ja! Och han jobbar natt ikväll och hela förmiddagen imorgon. Jag blev helt till mig och verkligen slog och sparkade honom medans jag skrek av ilska och grät av sorg. Det här låter verkligen inte som min man... han är ingen som vanligtvis sätter nått annat framför mig. Det låter däremot som jag. Jag slår verkligen min man. Inte så att han tar skada av det, han är ju mycket starkare än mig, och han brukar skratta när jag gör det, men jag mår så dåligt av det! Jag vill verkligen inte slå min man! Jag älskar ju honom över allt annat och jag är inte okej med mitt betende! Vad ska jag göra?