• Nath

87 or med barn / väntar barn

en tråd för alla oss 87:or som har eller väntar smått.
    Här kan vi prata om allt och inget.

Själv har jag en son på snart 6år
    och väntar nu nummer två som är beräknad om ett par veckor.

• Svar på tråden 87 or med barn / väntar barn
  • nattfrost
    fairyfloss skrev 2007-11-13 11:59:44 följande:
    Trollung1: Jag bor i en liten stad på 10 000 inv. just nu. Fast jag trivs inte riktigt här, är ju uppvuxen mitt i Stockholm! Visst kan jag tänka mig mindre än så men 10 000 är lite för litet känns det som Vi ska i alla fall flytta till Melbourne i Januari! Jag är en sån där som hellst antingen vill bo i storstan, annars med 3 mil till närmaste granne .Johanna87: Jooo, och jag bjuder in alla här på babyboom fest vid nyår! Woho! Va kul vi ska ha .
    vad roligt, okej ja förstår precis vad du menar, fast snarare är jag en sådan som helst bor i en stad med 10.000 inv eller 3 mil till närmsta granne,,inte storstad, men det blir väl så när man bott i en stad med 5000 inv. i "centrum"
  • Miss starfield

Jag bor i lönsboda nu, men flyttar i vinter till Tomelilla... NÄe nu vaknade lillkillen så nu msåte jag gå och trösta honom.

• fairyfloss

Trollung1 skrev 2007-11-13 16:11:17 följande:

vad roligt, okej ja förstår precis vad du menar, fast snarare är jag en sådan som helst bor i en stad med 10.000 inv eller 3 mil till närmsta granne,,inte storstad, men det blir väl så när man bott i en stad med 5000 inv. i "centrum"
    Jag tycker bara att i en småstad så får man nackdelarna med en stad (det är folk överallt) men inte fördelarna (fler affärer, fler valmöjligheter, specialaffärer, universitet osv). Hade jag tre mil till närmaste granne fick jag väl åka in till storstan sen då ibland men då slapp jag i alla fall se dom annars . Sen så hatar jag att shoppa i den här lilla stan för jag hittar ju aldrig vad jag är ute efter! Samt att det inte finns mycket specialkost osv som jag behöver, för ingen annan behöver väl det . I den staden jag bor i nu får jag dessutom betala skitmycket för att gå till doktorn för de har bara privatvård. I staden jag bodde förut på 80.000 invånare fick jag gå till doktorn HELT gratis. Kostade inte ett öre! Som sagt, mer valmöjligheter!!
  • nattfrost

jaa förstår vad du menar, jag behöver också specialkost men det finns allt att köpa här, men det finns ju inga andra butiker mer än mat nästa, men har bara två mil till större stad med jättemycket butiker så detär helt ok

• Liiindaaa

Hejsan! Är med en Ung mamma som ahr en dotter på 5 måander. Bor straxt utanför Gbg=)

• smurfan87

hej hopp.. Är en 87:a med en son på 2½ o en liten i magen som ska komma i december. Bor i Norrköping.

• Juliiia

Jag är oxå 87:a, har en underbar son på 9 månader :)
    Bor i Falköping. :D

• iidalinnéa

Jag ska börja med bebisverkstaden våren/sommaren 2008 :) *LÄNGTAR*

• veronicaq

hej hopp!! im new!!

liten kille på strax 4månader.. från UPPSALA... nån mer?

23/7 kom min lilla Tiger!!
Svar på tråden 87 or med barn / väntar barn