Myspöl???
Någon som vet en hemsida där man kan hitta en myspöl till lilltjejen. Jag vill inte ha dom som finns på babyproffsen och liknande barnvagnsaffärer med barbapappa på, utan en riktig sån som man har på dagis/förskolor. Emma
Någon som vet en hemsida där man kan hitta en myspöl till lilltjejen. Jag vill inte ha dom som finns på babyproffsen och liknande barnvagnsaffärer med barbapappa på, utan en riktig sån som man har på dagis/förskolor. Emma
vi har en från ngbaby. Är jättenöjda med den!
Alltså, dom tar enormt mycket plats! Tänk dig för innan du shoppar loss. Vi hade en bäddmadrass på golvet, men nu vill min son inte vara på den längre. Så användninstiden är kort!
t h o w e skrev 2007-09-21 23:17:38 följande:
De "riktiga" pölarna är ju faktiskt vääldigt stora, så dom tar nog lite väl mkt plats. Jag röstar för den minder varianten som typ den från NG baby.
Jag menade de riktiga förskolepölarna! En mindre är ju helt okej, men jag fattade på TS att hon ville ha en STOR!!!
Kolla på www.briolekolar.se och ladda hem katalogen, den som heter huvudkatalogen, och på sidan 485 i den katalogen finns de några olika modeller.
Men dom är dyra och stora.
Men mysiga!
t h o w e skrev 2007-09-21 23:24:12 följande: