• EmmaE

Myspöl???

Någon som vet en hemsida där man kan hitta en myspöl till lilltjejen. Jag vill inte ha dom som finns på babyproffsen och liknande barnvagnsaffärer med barbapappa på, utan en riktig sån som man har på dagis/förskolor. Emma

• Svar på tråden Myspöl???
  • Grodan Soda

vi har en från ngbaby. Är jättenöjda med den!

• Muminmamman
    MyFine skrev 2007-09-21 23:04:11 följande:
    ..och jag tänkte på något heeelt annat.
    Samma som mig antar jag. Och jag kunde för mitt liiiv inte begripa varför man ville ha en sån till barnen!

Heter madrasser med kant verkligen "myspöl"
    Smärta är vekhet som lämnar kroppen
  • drömhus

Alltså, dom tar enormt mycket plats! Tänk dig för innan du shoppar loss. Vi hade en bäddmadrass på golvet, men nu vill min son inte vara på den längre. Så användninstiden är kort!

• Jonna79
    t h o w e skrev 2007-09-21 23:17:38 följande:
    ikea har en faktiskt, fast de är för hundar.. men perfekt för en liten.. kolla på hemsidan..
    Ja den var ju inte så dum!
  • Skrutt i mage

t h o w e skrev 2007-09-21 23:17:38 följande:

ikea har en faktiskt, fast de är för hundar.. men perfekt för en liten.. kolla på hemsidan..
    smart.. kikar nu..
  • Grodan Soda
    drömhus skrev 2007-09-21 23:19:55 följande:
    Alltså, dom tar enormt mycket plats! Tänk dig för innan du shoppar loss. Vi hade en bäddmadrass på golvet, men nu vill min son inte vara på den längre. Så användninstiden är kort!
    Användningstiden för myspölar är inte kort. Barnen kan ha den i flera år, man kan lägga dit mysiga kuddar och en filt så blir det ej juste plats att mysa på. Kanonbra tycker jag!
  • Jonna79

De "riktiga" pölarna är ju faktiskt vääldigt stora, så dom tar nog lite väl mkt plats. Jag röstar för den minder varianten som typ den från NG baby.

• drömhus

Jag menade de riktiga förskolepölarna! En mindre är ju helt okej, men jag fattade på TS att hon ville ha en STOR!!!

• miniGrynet

Kolla på www.briolekolar.se och ladda hem katalogen, den som heter huvudkatalogen, och på sidan 485 i den katalogen finns de några olika modeller.

Men dom är dyra och stora.
    Men mysiga!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • t h o w e
    Produktbeskrivning:

Tyg: 50% bomull, 50% polyester
    Stoppning: Polyestervadd, Polyeter 20-30kg/m3, Syntetisk latex
    Foder: 100% polypropen
  • drömhus
    danstina skrev 2007-09-21 23:41:13 följande:
    t h o w e skrev 2007-09-21 23:24:12 följande: frågan är om den är anpassad för barn? de har ju en förmåga att suga och slicka på det mesta. Vad innehåller IKEA:s myspöl för material?
    Suger och slickar inte hundar på det mesta också? :)
  • Grodan Soda
    drömhus skrev 2007-09-22 09:08:24 följande:
    Suger och slickar inte hundar på det mesta också? :)
    Absolut. Men de har antagligen en tåligare mage än en nyfödd bebis.
Svar på tråden Myspöl???