• giftgrodan

Gillar ni Svensson Svensson?

Tycker ni att det är bra? Det är ju såå segt, alla skämt annonseras en halvtimme i förväg, och skådespelarna är ju inte alls bra! För mig känns det väldigt konstigt att det är så populärt. Jag tycker definitivt att det LÄTT borde gå att göra roligare program. Kanske skulle sätta sig och skriva lite manus

• Svar på tråden Gillar ni Svensson Svensson?
  • trollkarl

ja det är ju asgrymt och kult =)

• kjempejente

Absolut bland det bästa i humorväg som Sverige har.
    Inte en massa svordommar och sexskämt utan vanlig vardagskomik!!
    Älskar att se Allan Svensson uppträda överhuvudtaget!

• Etta med kokvrå

Jag ville alltid strypa den där lilla snusförnuftiga och fula ungen. Nu hade han blivit vuxen och jag vill fortfarande strypa honom. Tönt!

• Kall öl
    Etta med kokvrå skrev 2007-09-23 17:46:11 följande:
    Jag ville alltid strypa den där lilla snusförnuftiga och fula ungen. Nu hade han blivit vuxen och jag vill fortfarande strypa honom. Tönt!
    Vahh!?? Jaja jag kan ta hand om honom istället ;)
    ♥ Oliver - 01 ♥
  • trollkarl

Etta med kokvrå skrev 2007-09-23 17:46:11 följande:

nu har la du vaknat.... gå o lägg dig igen...
  • Josse

JAAAAAAAAAAAAA, vi störtdiggar Svensson Svensson!!!!! Däremot tycker vi inte om nya Lina så mycket...vill ha tillbaka gamla eller ingen.

• Kall öl
    Josse skrev 2007-09-23 17:47:33 följande:
    JAAAAAAAAAAAAA, vi störtdiggar Svensson Svensson!!!!! Däremot tycker vi inte om nya Lina så mycket...vill ha tillbaka gamla eller ingen.
    Jag gillar inte heller henne!
    ♥ Oliver - 01 ♥
  • SweetBaby

Älskar Svensson Svensson, men håller dock med Josse om att gamla Lina hade vart bättre.
    Annars super bra.

• stenfalk

Ett av mycket få humorprogram jag faktiskt gillar.

• Nickname

Nej.
    Det är så simpla skämt att det är rent omöjligt att skratta.
    Förra lördagen satt jag och kollade på det med min pappa, och han skrattade HÖGT.
    Men så är han också typen som garvar åt de roliga historierna i Aftonbladet.

Kult, ja.
    Humor, nej.

Svar på tråden Gillar ni Svensson Svensson?