• Mish

Ångra beställning på ellos.se

Kan någon hjälpa mig- hur i hela fridens namn ska man förfara för att ångra en beställning på ellos hemsida?
    Jag har beställt ett par stövlar men har nu köpt ett par andra och vill därför avbeställa de jag beställt. På hemsidan under "kundtjänst" står det att man ska klicka på sin beställning, och då ska man kunna ändra den- men det funkar inte!! Visst, jag kan klicka på den men då kommer det bara upp vad jag beställt, hur många och när leverans kommer ske- jag kan liksom inte klicka vidare på något sätt!
    Hjälp!

• Svar på tråden Ångra beställning på ellos.se
  • Carisma95

Ring dem.

A stumble may prevent a fall....
  • Tesssan

ring dom ist.
    eller så kan du skicka tillbaka stövlarna när dom kommer å då bara betala eventuell frakt.

• jenni82

maila dom. det har jag gjort och det har aldrig varit ngr problem att annullera så länge den inte skickats-

drabbad av Engla - kärlek! // here by my side a new color to paint the world
  • Mish

Jo jag vet att jag borde ringa, jag har även mailat och frågat hur jag ska göra- utan att få något svar..
    Jag blir vansinnig- på hm.com är det hur enkelt som helst- man kan ändra, lägga till och helt avbeställa- fram tills dess att de skickat iväg paketet dvs.

Det som irriterar mig är att det känns som om ellos har gjort det jättekrångligt för att man inte ska avbeställa, liksom.

• Hihi2

jag var med om samma sak. skulle också avbeställa men hittade ingenstans där man kunde göra det så jag mejlade kundtjänst helt enkelt...det gick bra att göra så också...

• Blondie 68

Klicka på varan å se vad som händer. När jag råkade ut för att beställt fel storlek, så hittade jag inte först avbeställa. Sedan provtryckte jag på varan å då kom det upp en grön ruta. där står det avbeställa eller ändra.

• tempo21

Kan vara så att det inte går att annullera ordern nu då det är söndag. Jag har för mig att det bara är vissa tider på dygnet som det går. Annars så ska det komma upp en ändra order knapp under beställningen.

Tar det aldrig slut eller???
  • Mish

Hm, jag försökte igår också, så jag vet inte..

Svar på tråden Ångra beställning på ellos.se