illamående och konstant trött.
Hej tänkte skriva hit och kolla om någon känt sig så som jag gör nu eller ha tips på vad det är jag har.
Först och främst vill jag ju skriva att jag har varit hos läkarn FLERA ggr. och dom har tagit prover osv. men vet inte än iaf. vad det är.
Jag hade en REJÄL magsjuka som höll sig i över 1 vecka för lite över en månade sen, redan innan det hade jag mått illa lite till och från i ett par veckor men efter att magsjukan lugnat ner sig har jag nu iaf minnst 3-4 dagar om veckan spytt dagligen och mår illa KONSTANT är yr hela tiden och det bara snurrar i huvudet helt plötsligt ibland och jag är så förbannat trött.
Vaknade först nu för idag har sovit sen 23.00 igår, vaknade bara för att äta en macka kl. 9 imorse.
Mina infektionsvärden CRP och senka(?) är höjda och även mina blodsocker värden men mina natriumvärden är också under gränsen (har alltid varit höga förut) är orklös gråtfärdig och irriterad för att jag mår såhär hela tiden och inte får någon hjälp.
Började på mitt dröm jobb för ca. 2 månader sen och är nu livrädd för att förlora det.
Har någon gått igenom samma sak?