har ni tatuering och var är den vad är det
hej jag vill ha en tatuering men vet inte var
hej jag vill ha en tatuering men vet inte var
kanske ligger lite fel denna tråd jag har iaf ett troll på hö skuldra.... ville också länge ha en men inte bara för att..... därför gjorde jag den då jag visste vad och var jag ville ha.... för mig så ska en tatuering ha en personlig koppling
hejan jag har 3 rosor i svanken, en panter på vä vad, en skorpion på hö skuldra en tribal i nacken samt en underarm med oldschool som e under uppbyggnad
Har min tatuering i ljumsken, det är ett kinesiskt tecken som betyder ormen, jag är född i ormens år. Den är svart och knallröd runt om. Om man har bikini syns den inte och det var det som var meningen.
Jag har en tribal på armen, ett kinesiskt tecken på ena bröstet som betyder "farlig" (eller räkor o sötsur sås 3.90... ingen som vet ) Och så har jag en drake över halva ryggen..
Har en skorpion på överarmen.
har 3 min dotters namn på höger underarm änglavingar i svanken och en lövgroda mellan skulderbladen
jag har ett hjärta med devilsvans i svanken och en nalle med hjärta på över armen,snart ska jag göra en på sidan av vaden....
Har ett lejon ansikte mellan skulderbladen (lejon i stjärntecken).
Jag har mina barns namn och födelsedatum på vä överarm. Armen närmast hjärtat.
Jag har en streckkod i nacken och japanska symboler på ankeln som betyder tatuering.
Du får se till att flytta tråden, passar inte in på Sex & Sånt.
Jag har en stor tatuering på magen, har svårt att förklara hur den ser ut. Men det är typ slingrande blad. Sen har jag ett hjärta på handen med detaljerade vingar
Ett tips är att försöka att inte fixa en tatuering som finns i tidningar & sånt, blir inget vidare originellt.
jag har en paradisfågel på vänster bröst, 1 skalbagge i hö ljumske, mitt stjärntecken(fisk) i nacken och 1 fjäril på vardera skuldra
jag har 2
en katt tass på baksidan av axeln...
en liten blomma väldigt nära *det heliga*
ska göra en till om jag bara får tummen ur o bokar tid... blir nog en stjärna på insidan av handleden...
Har två delfiner runt navlen som numera liknar skrynkliga sillar :P
Sen har jag en liten jävul unge på underarmen.
På framsidan av underarmen.
Ska se om jag kan kan lägga in bilder.
En i tribal-stuk på vänster arm, står CarpeDiem som ett "band" men inte helt runt. En tribal i svanken. Ska ha en till i samma stil uppe vid skulderbladen/nacken.
Jag har ett hjärta med lite krumelurer på insidan vänster handled. Också har jag en månskära och fyra stjärnor på vänster bröst. Månen står för mig och stjärnorna för mina barn. Blir en stjärna till nästa år. ;o)
tre kinesiskatecken på underarmen, min pojkvänsnamn + en stjärna på andra underarmen, tre kinesiska tecken mellan skuldrorna, texten Carpe Diem i svanken (ska dock tas bort), två körsbär + lite stjärnor på halsen, en liten sol i troskanten
På tal om tatueringar kom min pappa hem från en vecka i turkiet med en tatuering (han skulle ALDRIG tatuera sej)...
Men när han kom hem hade han tatuerat in en smiley gubbe mellan skulderbladet där det står: 110% real tattoo
hehe lite kul tycker jag