• Anonym

har ni tatuering och var är den vad är det

hej jag vill ha en tatuering men vet inte var

• Svar på tråden har ni tatuering och var är den vad är det
  • trollmammsis

kanske ligger lite fel denna tråd   jag har iaf ett troll på hö skuldra.... ville också länge ha en men inte bara för att..... därför gjorde jag den då jag visste vad och var jag ville ha.... för mig så ska en tatuering ha en personlig koppling

• CottonCandy

hejan jag har 3 rosor i svanken, en panter på vä vad, en skorpion på hö skuldra en tribal i nacken samt en underarm med oldschool som e under uppbyggnad

• Cezi

Har min tatuering i ljumsken, det är ett kinesiskt tecken som betyder ormen, jag är född i ormens år. Den är svart och knallröd runt om. Om man har bikini syns den inte och det var det som var meningen.

• logg81

Jag har en tribal på armen, ett kinesiskt tecken på ena bröstet som betyder "farlig" (eller räkor o sötsur sås 3.90... ingen som vet ) Och så har jag en drake över halva ryggen..

• Enkiteng

Har en skorpion på överarmen.

• jusstuss

har  3 min dotters namn  på höger underarm  änglavingar i svanken och en lövgroda mellan skulderbladen

• visspen

jag har ett hjärta med devilsvans i svanken och en nalle med hjärta på över armen,snart ska jag göra en på sidan av vaden....

• Joju

Har ett lejon ansikte mellan skulderbladen (lejon i stjärntecken).

• Johan F

Jag har mina barns namn och födelsedatum på vä överarm. Armen närmast hjärtat.

• Mogika

Jag har en streckkod i nacken och japanska symboler på ankeln som betyder tatuering.

Vi ska bli mamma och pappa!
  • ZebraMyran

Du får se till att flytta tråden, passar inte in på Sex & Sånt.

Jag har en stor tatuering på magen, har svårt att förklara hur den ser ut. Men det är typ slingrande blad. Sen har jag ett hjärta på handen med detaljerade vingar

Ett tips är att försöka att inte fixa en tatuering som finns i tidningar & sånt, blir inget vidare originellt.

• vickansnickan

jag har en paradisfågel på vänster bröst, 1 skalbagge i hö ljumske, mitt stjärntecken(fisk) i nacken och 1 fjäril på vardera skuldra

• Baammbbii

jag har 2

en katt tass på baksidan av axeln...

en liten blomma väldigt nära *det heliga*

ska göra en till om jag bara får tummen ur o bokar tid... blir nog en stjärna på insidan av handleden...

• Ayla

Har två delfiner runt navlen som numera liknar skrynkliga sillar :P

Sen har jag en liten jävul unge på underarmen.
    På framsidan av underarmen.
    Ska se om jag kan kan lägga in bilder.

• Hille77

En i tribal-stuk på vänster arm, står CarpeDiem som ett "band" men inte helt runt. En tribal i svanken. Ska ha en till i samma stil uppe vid skulderbladen/nacken.

• Mia118

Jag har ett hjärta med lite krumelurer på insidan vänster handled. Också har jag en månskära och fyra stjärnor på vänster bröst. Månen står för mig och stjärnorna för mina barn. Blir en stjärna till nästa år. ;o)

• Idaaa1982

tre kinesiskatecken på underarmen, min pojkvänsnamn + en stjärna på andra underarmen, tre kinesiska tecken mellan skuldrorna, texten Carpe Diem i svanken (ska dock tas bort), två körsbär + lite stjärnor på halsen, en liten sol i troskanten

• Idaaa1982

På tal om tatueringar kom min pappa hem från en vecka i turkiet med en tatuering (han skulle ALDRIG tatuera sej)...
    Men när han kom hem hade han tatuerat in en smiley gubbe mellan skulderbladet där det står: 110% real tattoo
    hehe lite kul tycker jag

Svar på tråden har ni tatuering och var är den vad är det