• mammiiie

En cell-sam historia, minns ni?

minns så väl när man va liten, tyckte den va jätteroligt, alla små "gubbar" som föreställde virus eller liknande!

Ah, nostalgi!

Kommer att kunna köpas på dvd nu i sep...
    www.olipakerran.fi/se/dvd/

• Svar på tråden En cell-sam historia, minns ni?
  • Bakeapple

Ylle

Urcellen ellen gillade jag skarpt! Går den att köpa på dvd??

• Tant Groda

det är ju nästan så att man vill köpa en cell-sam historia, tåls att tänka på

• Mian1

underbart

Jepp jag stavar som en kratta, lev med det!
  • Tös

ÅÅÅÅHHHHH, det räckte o bara läsa rubriken.

• Dimitra

Jag verkligen älskade den serien. Har försökt hitta köp-exemplar men det verkar helt omöjligt Om nån vet var de finns att köpa så kan ni väl säga till

Och åren går...
  • Zimlis

Min kära syster köpte den DVD-boxen så när jag va hos henne för ett par månader sen hade vi maraton i cell-sam historia
    Och nu efter jag har slutat röka så kunde jag titta på avsnittet där rök-gifter tar över lungorna med gott samvete.

• Dimitra
    Zimlis skrev 2007-09-24 18:41:46 följande:
    Min kära syster köpte den DVD-boxen 
    Var köpte hon den?? *hoppfull*
    Och åren går...
  • miss Y

det bästa barnprogrammet på min tid!! å va jag älskade den serien. idag när man tittar känner man väl kanske inte att det var liksom bäst men det blir en nostalgitripp.

• trollhassel

Oh ja! Sååå bra program! Och pedagogiskt - jag har läst cellbiologi på universitet och det hade jag kanske aldrig gjort om jag inte sett en cellsam historia-avsnitten om och om igen som liten.

• Pormoicheia

Har redan planerat inskaffandet av alla tre boxarna (kroppen, människan och rymden)!!!

Ekonomin har bara inte tillåtit inköp än

Apprentice Moraltant
Svar på tråden En cell-sam historia, minns ni?