• Anonym (nyfiken)

Killar! Gillar ni stora bröst?

Jag ska träffa en kille som jag är intresserad av om några dagar. Jag vill veta om de flesta killar gillar ett par inbjudande bröst eller om det kan bli bimbovarning.

Jag tänkte ha på mig ett par snygga jeans och en t-shirt som inte är speciellt urringad men i en modell som får brösten att se ett par storlekar större ut (det är veck och grejer runt bysten). Jag har 70D i BH-storlek så ett par storlekar större blir större än genomsnittet.

Så vad säger ni killar? Kan det bli för mycket av det goda?

• Svar på tråden Killar! Gillar ni stora bröst?
  • idacathrine

jag har 65f!
    vad sägs - är det bra?

hahaaaaaaaaaamawha

• GnomeFoot

spelar väl ingen roll hur stora bröst en tjej har, beter hon sig som en mindre vetande bimbo uppfattas hon som det. svårare än så är det itne

• Mjäll

Tack, sjukt bra svar, vettig kille du ju

GnomeFoot skrev 2007-09-24 23:00:29 följande:
    spelar väl ingen roll hur stora bröst en tjej har, beter hon sig som en mindre vetande bimbo uppfattas hon som det. svårare än så är det itne
  • idacathrine

Verkligen..word på det!

• Anonym (Ch)

Jag är personligen väldigt förtjust i stora bröst. Dock ställer jag mig frågande om man behöver en BH som får brösten att se större ut om man redan har D...

• schimpansmannen

Gillar stora rumpor mer.

• Anonym (tjej)

vill bara säga att D i kupstorlek kanske låter stort men det är faktiskt inte någon stor storlek utan snarare normal storlek hos många tjejer. När vi kommer upp på DD då börjar det bli stort. Själv har jag HH

• Yima

Jag tycker att små bröst är att föredra - jag har verkligen svårt för plastikidealet där allt skall vara så stort som möjligt.

Personligen undrar jag varför du inte funderar över viktigare saker inför din träff med killen. Långt viktigare än hur stora tuttar du har är väl hur du är som person - om han är värd att satsa på är det hur du är som människa han är intresserad av, och inte dina kroppsliga beskaffenheter.

Lycka till :)

• buspappan

Anonym (nyfiken) skrev 2007-09-24 22:54:11 följande:

Jag ska träffa en kille som jag är intresserad av om några dagar. Jag vill veta om de flesta killar gillar ett par inbjudande bröst eller om det kan bli bimbovarning.Jag tänkte ha på mig ett par snygga jeans och en t-shirt som inte är speciellt urringad men i en modell som får brösten att se ett par storlekar större ut (det är veck och grejer runt bysten). Jag har 70D i BH-storlek så ett par storlekar större blir större än genomsnittet.Så vad säger ni killar? Kan det bli för mycket av det goda?
    Inga extremiteter är direkt roliga. Personligen föredrar jag "lagom stora" bröst. De som är något större än att de får plats i handen. Däremot besitter jag trots allt tillräckligt med intelligens att inte "placera" kvinnan i ett fack om hon avviker med sin storlek. Nja.. iofs, är det opererade bröst till en EXTREM nivå, ja då, då blir hon så klart placerad. En sån skulle dock aldrig komma så långt att vi får se varandra nakna.
Svar på tråden Killar! Gillar ni stora bröst?