• Anonym (nyfiken)

Killar! Gillar ni stora bröst?

Jag ska träffa en kille som jag är intresserad av om några dagar. Jag vill veta om de flesta killar gillar ett par inbjudande bröst eller om det kan bli bimbovarning.

Jag tänkte ha på mig ett par snygga jeans och en t-shirt som inte är speciellt urringad men i en modell som får brösten att se ett par storlekar större ut (det är veck och grejer runt bysten). Jag har 70D i BH-storlek så ett par storlekar större blir större än genomsnittet.

Så vad säger ni killar? Kan det bli för mycket av det goda?

• Svar på tråden Killar! Gillar ni stora bröst?
  • Anonym (spån!!!)
    Grabbo skrev 2007-09-25 12:01:33 följande:
    Sen kanske det säkert finnas forskare som säger att stora bröst undermedvetet lurar killarna... vad vet ja
    Finns det säkert, men hur länge kan man lura nån genom ett par bröst? Tja nån vecka men sen e det nog det innanför som lär segra eller förlora.
  • Grabbo

Anonym (spån!!!) skrev 2007-09-25 12:15:43 följande:

Finns det säkert, men hur länge kan man lura nån genom ett par bröst? Tja nån vecka men sen e det nog det innanför som lär segra eller förlora.
    Det är underförstått att jag menar o lura någon att ligga o sen bara dra Brösten är ju ett sexuellt attribut och jag förstår inte varför man vill flasha dom extra annars? Vore rätt sjukt om någon går runt som i trans o avgudar sin fru enbart tack vare ett par jättemeloner.
  • Madida

Anonym spån!!: Varför tar du i så?? Medelstorleken har blivit större och ligger nu på 75C, om den diskussionen nu är så viktig?!

Att bara snacka kupstorlek är helt onödigt för den säger inget om man inte vet vad omkretsen är.

TS: Ja, 70D är ganska stort, men absolut inte överdrivet. Var stolt och visa upp dom om du trivs med dom. Om du trivs i en tröja som visar upp dina bröst så vill du väl vara med en man som trivs med det? Skulle han dissa dig p.g.a. din tröja eller bröst är det väl tveksamt om han är så himla mycket att tråna efter.

Jag har 80-85F och är helnöjd. Hade jag däremot haft 70F hade jag varit lite besvärad då brösten på en tjej med den omkretsen ser så mycket större ut.

• Anonym (spån!!!)

Medelstorleken har blivit större o folk blir fetare. O jag snackade inte bara kupstorlek utan jag skrev att ja syfta på de med liten omkrets. Så kom fortfarande inte o säg att 70 D är normal storlek. 70D är över medel.

Madida skrev 2007-09-25 14:03:24 följande:
    Anonym spån!!: Varför tar du i så?? Medelstorleken har blivit större och ligger nu på 75C, om den diskussionen nu är så viktig?!Att bara snacka kupstorlek är helt onödigt för den säger inget om man inte vet vad omkretsen är.
  • Tinzu

jag blir lite glad över att det faktiskt finns folk som gillar små tuttar

för jag ska bli små-tutts-folk om några månader

• Anonym (Man)

Jag föredrar små bröst. Men de flesta kroppar kan vara vackra så länge kvinnan är stolt nog att bära upp sin kropp.

• Grabbo
    Skulle han dissa dig p.g.a. din tröja eller bröst är det väl tveksamt om han är så himla mycket att tråna efter.
    Tja, det tror jag en del skulle göra... Vad är de för fel på de som dissar pga för mycket exponering el fokus på bröst?

Nu lät det inte så där jätteexponerat med en tshirt men risken finns.

Så om jag går på dejt med spännisT-shirt så skulle de som ogillar mitt sätt att visa min kropp inte vara intressanta för mig? Jag är jättenöjd med min kropp men det skulle bara se löjligt ut om jag skulle vilja skryta med den på en dejt.

Men visst, alla är vi olika. Jag är den försiktiga och anonyme
  • Madida

Anonym spån!!: Varför är du så upprörd?! Jag har inte sagt att 70D är "normalstort". Suck.

• Anonym (så gör du)

Varför inte lämna lite åt fantasin? Ta på dig något somdu trivs med med det menat en tröja somdu vet sitter bra och som du slipper sitta och fundera över hur han tycker att dina tuttar ser ut. Förhoppningsvis har ni lite att prata om... Så kan tuttarna bli mer intressanta när ni lärt känna varandra lite mer. Ta på dig något du känner dig snygg i för då får du självförtroende och DET är sexigt...

• Anonym (70F)
    Anonym spån!!: Varför tar du i så?? Medelstorleken har blivit större och ligger nu på 75C, om den diskussionen nu är så viktig?!Att bara snacka kupstorlek är helt onödigt för den säger inget om man inte vet vad omkretsen är.TS: Ja, 70D är ganska stort, men absolut inte överdrivet. Var stolt och visa upp dom om du trivs med dom. Om du trivs i en tröja som visar upp dina bröst så vill du väl vara med en man som trivs med det? Skulle han dissa dig p.g.a. din tröja eller bröst är det väl tveksamt om han är så himla mycket att tråna efter.Jag har 80-85F och är helnöjd. Hade jag däremot haft 70F hade jag varit lite besvärad då brösten på en tjej med den omkretsen ser så mycket större ut.
    Jag *har* 70F, är liten och smal men vet du vad, det är inte ett endaste dugg besvärande och dessutom inte mycket att göra åt... Jag trivs utmärkt.
  • Madida

Grabbo: Jag anser inte att en sån kille är mycket att tråna efter eftersom han ogillar det jag trivs i. Alltså skulle vi då inte passa ihop.

Anonym 70F: Jag menade absolut inte att det är fel att ha 70F, jag sa att JAG hade funnit det besvärande

• övergiven pappa

devisen, visa pattarna tor jag gäller, oavsett vad man har o visa, ett par stora eller små spelar inge roll, visa dom bara!!!

• putte82

Jag gillar små, fasta ! Det som rymms i en hand. Allt annat är onödigt ;)

• övergiven pappa

jaha men vad sades; visa små som stora; visa pattarna såklart!!!!

• Dorian Ertymexx

Nope. Inte per se. Bröst är inte min grej riktigt. Men klart, fina bröst oavsett storlek är en bonus, precis som fina kroppsdelar av alla de slag.

• PetterL

Anonym (spån!!!) skrev 2007-09-25 14:18:11 följande:

Medelstorleken har blivit större o folk blir fetare. O jag snackade inte bara kupstorlek utan jag skrev att ja syfta på de med liten omkrets. Så kom fortfarande inte o säg att 70 D är normal storlek. 70D är över medel.
    Och var drar du gränsen för vad som är normalt? Är bara det som är exakt genomsnittligt normalt? Nej, du blandar ihop orden. 70D är över genomsnitt men helt normalt.

Normal betyder inte samma sak som genomsnittlig. Normal betyder inte heller exakt samma sak som vanlig, även om orden är närbesläktade.
Svar på tråden Killar! Gillar ni stora bröst?