Inlägg från: JessicaåIda |Visa alla inlägg
  • JessicaåIda

Go Fika

Japp jag gjorde det.... for till Haninge centrum för att hitta lite kläder åt mig å Ida.
    Hur j...a dum får man vara??? Men hallå.... prångla sig fram på H&M, fastna med vagnen öcverallt & dessutom är det stört omöjligt att hitta något där så trångt som de har det. Skrikandes

På Lindex hade PRO höstmöte, nej det är sant!!Jag ljuger inte. Det var ca 25 kvinnor i 75+ som trängdes & tjattrade med varandra mellan klädgalgarna. Ok de såg Elsa men det resulterade naturligtvis i att alla 25 försökte komma ner i vagnen - samtidigt!Räcka ut tungan

Stadium var folktomt men de skulle inte få in ullfrotteunderställ/låpnkasonger förrän om en vecka eller två. MQ hade MIN vinterjacka, men jag har inte de pengarna de vill ha för den. Attans då.  Sedan fastnade jag på Wilmas alldeles för länge å vips så var klockan 13.45 å jag fick skynda hem för att hämta Ida.

Ska man handla så ska man inte göra det i Haninge iaf. Farsta, Kista & Sickla är mycket trevligare, tycker jag Glad

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • JessicaåIda
    HeddaBigBum skrev 2007-09-28 13:33:57 följande:
    Fredagar är guld värda här! Torsdagskvällar visas Grey's Anatomy i USA... dvs Fredag morgon svensk tid... *viftar med en McDreamy-morot*
    Hedda... Jag kommer förbi nästa fredag!!! Jag kan ta med fika om du har en fungerande Tv utan strömavbrott.....
    hejlis skrev 2007-09-28 13:30:55 följande:
    Så idag har jag varit tvungen att ligga (nåja, halvsitta för att inte få andnöd..) i soffan och tittta på film. Lyckdes iaf hasa mig in på macken och hyra en
    Men en godispåse i ena näven & drickat i andra?? Tvungen... Ok jag köper detRäcka ut tungan
    Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • JessicaåIda

Hedda: Sukta & flukta kan man göra ändå... Räcka ut tungan

• JessicaåIda

Ikea har tagit fram julpyntet Förvånad
    Hallå... det är ju för sjutton bara september!!!

• JessicaåIda

Kanske dags att göra som Hugh Hefner - rökrock??Räcka ut tungan

• JessicaåIda

Börjar bli van att vara förvisad till golvet Räcka ut tungan

Fragglerock skrev 2007-09-30 20:13:07 följande:
    Så våra gäster får sitta på golvet  när de hälsar på - eller hur Jessica, känns det bekant?
  • JessicaåIda

å mina barn har alltid tagits för pojkar TROTS klänningar & rosa färgerRäcka ut tungan

• JessicaåIda

Innan jag fick barn kunde jag sitta på tunnelbanan & se något barn som en förtvivlad mamma försökte att få att inte stå på sätet för titta ut genom fönstret. Vet att jag tyckte hon hade dålig pli på barnen. Idag bryr jag mig inte, jag känner mest med henne & inser att hon kan vara slittrött etc etc även om jag själv försöker lägga en tidning på sätet eller ta av Ida skorna.

• JessicaåIda
    Morgonens i-lands problem;

Disktrasor!!! Hinner knappt ta fram en ny så börjar den att lukta surt. Tog en ny i förrgår, den luktade i morse. Jag torkar nästan aldrig mjölkprodukter, förrutom ett å annat stänk på matbordet, aldrig på golven & sköljer alltid igenom den med kallvatten efter den använts. Å det går faen intre att tvätta eller koka dem för att återanvända dem, då luktar de efter jag använt dem en gång.

Är det sämre kvalite på disktrasorna nu för tiden eller är disktrasebakterierna bättre??Fundersam
  • JessicaåIda

Nope. Men jag skulle kunna jobba som mögelhund säger min sambo. Undrar om jag skulle grejja knark oxå?? Var skickar man ansökningen? Till narkotikahundskolan i Sollefteå?
Svar på tråden Go Fika