• hejlis

Go Fika

Det där har Hanna börjat med också...ligger och försöker trycka ut mig på sängkanten samtidigt som hon (med ganska gnällig och uppfodrande röst...) säger "Det är trååångt..."

• hejlis

Måste ha fått nå´n nerv elelr nå´t i kläm i högra ljumsken/bäckenet eller där omkring. När jag står/går så bara ilar/hugger/bränner det till och jag bara måste flytta all tyngd från det benet!!! Känns som det ska vika sig annars. Känns jätteäckligt! Varar bara i några sekunder. Men kommer tilbaka titt som tätt. Stod på Ica i morse och så kom två sådana där "ilningar". Trodde jag skulle få släppa allt och hasa/dra mig ut därifrån Snygg syn...Så idag har jag varit tvungen att ligga (nåja, halvsitta för att inte få andnöd..) i soffan och tittta på film. Lyckdes iaf hasa mig in på macken och hyra en

• hejlis

Jag röster nog för att skåpet är massivt. Ser precis ut som en bokhylla + sängbord vi hade förut. Och de var massiva. Även väldigt likt skåpet i Hanns rum. Det är iofs inte brunbetsat, men det ger samma "känsla" msom skåpet på bilden. Men jag kan ju inte svära på det...

• hejlis
    HeddaBigBum skrev 2007-09-28 13:33:57 följande:
    Mia:Du skulle hasat dig hit! Fredagar är guld värda här! Torsdagskvällar visas Grey's Anatomy i USA... dvs Fredag morgon svensk tid... *viftar med en McDreamy-morot*
    .....Jag ligger ju efter med de SVENSKA avsnitten, pga av det jädra strömavbrottet!!!!! (ännu ett I-landsproblem!! )
  • hejlis

ja, kanske inte direkt svenska avsnitt då, men de som går här just nu...hehe...

• hejlis

Läste lite i tråden...ungen får inte vara i sängen med strumpor på, för det blir smutsigt då. Eh...hur skitigt har de på sin agolv då undrar man ju??? Och näe, håller nog med där att vårt sovrum/säng inte är ngt särskilt "heligt". Pratade om det bara för ett tag sedan, ang. hoppandet i sängen. Sitter ju lite i bakhuvudet från att man var liten, det där med att "inte hoppa i sängen". Men, tja, jag har ingen bra förklaring till varför, så, nej, visst får hon hoppa i sängen. Inne och utekläder...ja, alltså utekläder är ju jacka och överdragsbyxor, eller overall då. "innekläder" är allt annat...Fast typ jeans och sådant har hon ju precis som vi både ute och inne. Och är det skitigt(leriga/sandiga) när hon ska komma in så åker de i tvätten.

• hejlis

shit Hedda...där skrämde du mig lite!!!!

• hejlis

Vadå??!!! vem jag?? näääääääää! Min unge hoppar minsann inte i andras sängar..ehhhh....eller....

• hejlis

Hanna också dålig. Hon har ju varit lite förkyld fre/lör(söndag, men jag trodde det var på väg att ge sig. Men idag var hon sämre. Kom hem fr.jobet strax efter 12 (R. hemma) och då hade hon så där trötta & hängiga ögon, ni vet. Åt typ 4 tuggor potatismos och jag behövde inte fråga 2ggr om vi skulle gå och lägga oss och läsa. Läste en Alfonsbok och sedan somnade hon på 2 röda och sov sedan i nästan 2 timmar. Hyffsat pigg men tyckte hon var lite varn då hon vaknade. La några pussel, läst några böcker, och nu är det filmtiiiande som gäller. Frågade om hon ville ha glass, men det ville hon inte !!! Gjorde iaf iordning en tunnbrödsmacka (favorit just nu om den RULLAS ihop, mkt viktigt!!) + festis som jag gick in med till TV:en (där vi normalt inte äter) och det var säkert mysigt, för det gick ner. Alltid något!

Svar på tråden Go Fika