Inlägg från: JessicaåIda |Visa alla inlägg
  • JessicaåIda

Go Fika

Njae si, får så svårt att hålla vikten då. Ost är såååå gottRäcka ut tungan

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • JessicaåIda

Höstblåsor är mkt smittsamt & smittar via näsa, svalg och blåsor. Smitta kan också föras vidare via avföring(toaletter & smutsiga händer). Men har man haft det en gång så är man immun sedan vilket är skönt när det gäller ungarna. Det är värre med svinkoppor som ser nästan lika dana ut & som kan komma tillbaka gång på gång.

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • JessicaåIda

Då gräver jag nog i gömmorna efter min Morticaklänning...eller det som är kvar av den, men jag vete sjutton var peruken försvunnitFundersam

• JessicaåIda

Å Pelle har nog någon ful gammal toppluva som han kan ta på sig.... Räcka ut tungan

• JessicaåIda

Jo han vart ju som korthårig & lite då till fel säsong.... sommaren är ju som över?!
    Men han passar bra i frissan(poleringen) & jisses vilka fina ögon han harRäcka ut tungan.... de syns himla bra nu dårå

• JessicaåIda

IMG_5068.JPG

Mums.....Räcka ut tungan

• JessicaåIda

J...a bild!!!

Skulle vara en bild på Sias Violglass. Blev ju tvungen att prova efter fragglerocks tipsRäcka ut tungan

• JessicaåIda
    Var:
    Brf Åbylunds föreningslokal

När:
    27:e oktober
    14:30-15?

Ideér
    (nya, och sånt som redan kommit upp):
    Barnen gör sina egna Halloweenpåsar (klipp, klistra, måla, etc på bruna papperspåsar)
    Frallor med diverse pålägg
    ballonger & blåsintrument (sådana där man blåser i, så åker en pappstrut ut, och det låter)
    popcorn
    fruktsallad
    glass
    någon/några leksaker till påsen
    torkad frukt, russin, färsk frukt, etc att stoppa i påsen
    Alla, inklusive föräldrar, kommer i någon slags utstyrsel... typ hatt.
    Ta med några leksaker att dela med sig av
    Saft/Kaffe/etc

Hedda:
    Bruna påsar att "pynta"
    Glass (vilken är A's favorit, Nanny?)
    Ballonger och blåsinstrument (Lukes önskemål)

Nanny:
    Fruktsallad
    Saft

Mia:

Jessica:

Maria:

Marie:

Marianne:
    Popcorn
    Russinaskar
    Någon annan kul torkad frukt
  • JessicaåIda

Eeehhh Hedda.... brukar ni stänga på musiken???Räcka ut tungan

HeddaBigBum skrev 2007-10-10 10:20:18 följande:
    musiken från pappas klockradio, som de stängt på.
  • JessicaåIda
    Var:
    Brf Åbylunds föreningslokal

När:
    27:e oktober
    14:30-15?

Ideér (nya, och sånt som redan kommit upp):
    Barnen gör sina egna Halloweenpåsar (klipp, klistra, måla, etc på bruna papperspåsar)
    Frallor med diverse pålägg
    ballonger & blåsintrument (sådana där man blåser i, så åker en pappstrut ut, och det låter)
    popcorn
    fruktsallad
    glass
    någon/några leksaker till påsen
    torkad frukt, russin, färsk frukt, etc att stoppa i påsen
    Alla, inklusive föräldrar, kommer i någon slags utstyrsel... typ hatt.
    Ta med några leksaker att dela med sig av
    Saft/Kaffe/etc

Hedda:
    Bruna påsar att "pynta"
    Glass (vilken är A's favorit, Nanny?)
    Ballonger och blåsinstrument (Lukes önskemål)

Nanny:
    Fruktsallad
    Saft

Mia:
    Servetter, kaffe (pulver alltså), typ klistermärken eller nå´t liknande till påsen
    Gör det lite enkelt för mig...då jag ej vet vem/vilka från vår familj som kommer. Men det här kan jag handla nu och överlämna til nå´n av "grannarna" som får ta med sig, OM vi inte skulle kunna komma.

Jessica:
    Frallor
    Ost
    smör
    å kanske en liten gurka eller nåt liknande

Maria:

Marie:

Marianne:
    Popcorn
    Russinaskar
    Någon annan kul torkad frukt
Svar på tråden Go Fika