Go Fika
Nyfiken fråga, varför vill ni fltta? Större, hus i enplan, vill renovera på ett annat sätt etc??
Nyfiken fråga, varför vill ni fltta? Större, hus i enplan, vill renovera på ett annat sätt etc??
Såg att Barnmässan i Älvsjö är den 2-4 november.
Skriver precis som Fragglerock: Bild, vill se en bild!!
Vi har precis tvärtom, vi saknar räkningar?!![]()
Har förrutom lånet, hyran, bredbandet(inkl telefon), studielånet & dagiset bara två mobilräkningar. Känns som om vi missat något men den/de lär väl ramla in innan den sista iaf. ![]()
Jodå, men de kommer kvartalsvis så det blir till slutet av december... tror jag...
Hmmm.... Nu när jag tittar på det glömde jag Pelles fackavg & sparanden.
Glömmer en del när de går på autogiro på gott å ont.....
Hyra(el,vatten,tv) + lån : 3317+1400
Studielån Jessica : 700 Pelle jobbade heltid lastbil & har inga studielån
Bredband+tfn: 400
Mobiler 2 st: 400
Mat: 3000
Bensin: 500
Dagis: 1260
Fackavg, pelle: 700
Pensionsspar & barnens sparande är oxå månadsvis
A-kassa 1 ggr/år(januari) 1700
Försäkringar: Kvartalsvis
Tv licens: Kvartalsvis
Men det är ju bara fasta kostnader & egentligen borde ju glasögon räkans till årsavgiften då man har barn![]()
Men vi bor så himla billigt så det är där vi sparar en hel del pengar & därför känns det lite si & så att planera på att flytta men vi behöver annat boende....
Alla karlar & kvinnor är välkomna. Glöm inte toppluvan, hatten, kepan eller den totala utklädningsklädseln - för oss vuxna alltså![]()
Vi vill ha det stora gula huset som ligge på nynäsvägen mitt emot bygdegården i VH. Men hur stor är chansen att den kåken blir till salu.... just nu bor det en ensamstående dam i 70-årsåldern där. Kåken behöver renoveras in/utvändigt & trädgården behöver oxå en renovering men jag viiiiilll ha den.......
Men ett radhus skulle vara trevligt, även en villa skulle vara helt ok. ![]()
Jag tror att ditt minne sviker dig...... dreglande, högljudd skrikträning som skär sönder trummhinnorna, kräkande & bajs som kryper ur blöjan & förgyller bodyn med gula områden, inte fläckar!! ![]()