Inlägg från: JessicaåIda |Visa alla inlägg
  • JessicaåIda

Go Fika

Nyfiken fråga, varför vill ni fltta? Större, hus i enplan, vill renovera på ett annat sätt etc??

Marianova skrev 2007-10-15 11:10:07 följande:
    Visningarna igår eftermiddag resulterade i att Stefan åkte själv på en och det är nog för liten boyta. Känns ju dumt att flytta till mindre som sagt. Den sista visningen hann vi inte gå på och det huset blir nog alldeles för dyrt eftersom det är lite för fräscht. Vi blir nog kvar här ett tag till och vi trivs ju....
    Att tro är att icke veta
  • JessicaåIda

Såg att Barnmässan i Älvsjö är den 2-4 november.

Att tro är att icke veta
  • JessicaåIda

Skriver precis som Fragglerock: Bild, vill se en bild!!

hejlis skrev 2007-10-19 12:08:40 följande:
    Nu har jag varit och klipp mig!  Det längst går väl ca 1dm ner från axlarna, och det väger ingenting nu.
    Att tro är att icke veta
  • JessicaåIda

Vi har precis tvärtom, vi saknar räkningar?!Penga mun
    Har förrutom lånet, hyran, bredbandet(inkl telefon), studielånet & dagiset bara två mobilräkningar. Känns som om vi missat något men den/de lär väl ramla in innan den sista iaf. Fundersam

Att tro är att icke veta
  • JessicaåIda

Jodå, men de kommer kvartalsvis så det blir till slutet av december... tror jag...

Att tro är att icke veta
  • JessicaåIda

Hmmm.... Nu när jag tittar på det glömde jag Pelles fackavg & sparanden.Fundersam Glömmer en del när de går på autogiro på gott å ont.....

Hyra(el,vatten,tv) + lån : 3317+1400
    Studielån Jessica : 700  Pelle jobbade heltid lastbil & har inga studielån
    Bredband+tfn: 400
    Mobiler 2 st: 400
    Mat: 3000
    Bensin: 500
    Dagis: 1260
    Fackavg, pelle: 700
    Pensionsspar & barnens sparande är oxå månadsvis

A-kassa 1 ggr/år(januari) 1700
    Försäkringar: Kvartalsvis
    Tv licens: Kvartalsvis

Men det är ju bara fasta kostnader & egentligen borde ju glasögon räkans till årsavgiften då man har barnRäcka ut tungan

Att tro är att icke veta
  • JessicaåIda

Men vi bor så himla billigt så det är där vi sparar en hel del pengar & därför känns det lite si & så att planera på att flytta men vi behöver annat boende....

Att tro är att icke veta
  • JessicaåIda

Alla karlar & kvinnor är välkomna. Glöm inte toppluvan, hatten, kepan eller den totala utklädningsklädseln - för oss vuxna alltså

Att tro är att icke veta
  • JessicaåIda

Vi vill ha det stora gula huset som ligge på nynäsvägen mitt emot bygdegården i VH. Men hur stor är chansen att den kåken blir till salu.... just nu bor det en ensamstående dam i 70-årsåldern där. Kåken behöver renoveras in/utvändigt & trädgården behöver oxå en renovering men jag viiiiilll ha den.......

Men ett radhus skulle vara trevligt, även en villa skulle vara helt ok.

Att tro är att icke veta
  • JessicaåIda

Jag tror att ditt minne sviker dig...... dreglande, högljudd skrikträning som skär sönder trummhinnorna, kräkande & bajs som kryper ur blöjan & förgyller bodyn med gula områden, inte fläckar!! Räcka ut tungan

Fragglerock skrev 2007-10-22 19:21:33 följande:
    I dag möts jag av hälsningen "du är en rutten bajs" när jag hämtar på dagis! Hmm... det var bättre när de var 6 månader och bara gurglade och dreglade!
    Att tro är att icke veta
Svar på tråden Go Fika