-
Jag älskar den där sången & visst var den underbar!!! (har dock en liten favvo som sjunger den helt outstanding.... Tommy Körberg)HeddaBigBum skrev 2007-10-23 13:50:05 följande:På Ellen DeGeneres uppträdde Josh Groban med the African Children's Choir idag och jag vet inte vad det är med mig. Helt plötsligt sitter jag bara och lipar.Jag älskar Josh Groban... åh, vad skulle jag inte ge för att få se honom live. Och barnen var så underbart fina och duktiga! Jag älskar ju körer och blir aldrig trött på vad man kan åstakomma som en grupp med olika stämmor, etc. Barnen hade sådär underbart fin hy, perfekt barnhy, härligt mörk chokladfärgad. VITA tänder och alla barnen log och såg så otroligt glada och lyckliga ut. Det hade på sig traditionella gula och lila dräkter och man hörde deras "accent" under vissa delar av sången. Jag brukar sjunga med när jag gör Josh Groban, så jag höjde volymen för att få den rätta effekten, men sen satt jag bara där med tårar som trillade ner för kinderna. Så vackert!!Om det inte var för att jag har mens, så skulle man ju nästan kunna tro att jag är gravid ju!! -
Om de kunde ha lite mer svung & gospelkörer i den svenska kyrkan som omväxling så inbillar jag mig att det skulle dra mer folk till kyrkorna, eller är jag helt å seglar i min fundering??
-
Å vi som frågar vilken sång som ska sjungas under tandborstningen & Ida bestämmer glatt
å vi sjunger å sjunger å sjunger. BäBä vita lamm är ju så himla kort!!
Vilken tandkräm använder ni till barnen?
Vi har Pepsodent barn(apoteket, en haj på framsidan)
-
Å ibland så sätter hon på tandkräm och borstar själv, å hon är jättenoga!!!

-
Marie: Vi har en skinnväst i någon gömma som vi kan låna ut till din man. Kanske Mia har ett par skinnchaps? Allt han behöver själv är en slokmusch & sin kepa
-
Den vi har smakar tuggummi*smakar gott*HeddaBigBum skrev 2007-10-23 22:18:19 följande:Vi har en vattenmelon från USA och sen den där rosa Jr-varianten... *orkar inte springa och kolla*Vi har även Bamse och Spidermantandkräm, men båda de två är för starka. Luke är väldigt känslig för stark mint. Det funkar inte i tuggummi heller. Det ska vara fruktsmak... som godis. -
Mia:
Hallonbåtar, hallonbladsthe, gelehallon & ja vete gud allt med hallon. Kanske lite riktiga hallon oxå??
Om inte annat så blir du sockerhög & får hål i tänderna
-
Uppdaterar bara vår lista
Var:
Brf Åbylunds föreningslokal
När:
27:e oktober
14:30
Ideér (nya, och sånt som redan kommit upp):
Barnen gör sina egna Halloweenpåsar (klipp, klistra, måla, etc på bruna papperspåsar)
Frallor med diverse pålägg
ballonger & blåsintrument (sådana där man blåser i, så åker en pappstrut ut, och det låter)
popcorn
fruktsallad
glass
någon/några leksaker till påsen
torkad frukt, russin, färsk frukt, etc att stoppa i påsen
Alla, inklusive föräldrar, kommer i någon slags utstyrsel... typ hatt.
Ta med några leksaker att dela med sig av
Saft/Kaffe/etc
Hedda:
Bruna påsar att "pynta"
Glass (vilken är A's favorit, Nanny?)
Ballonger och blåsinstrument (Lukes önskemål)
Nanny:
Fruktsallad
Saft
Mia:
Servetter, kaffe (pulver alltså), typ klistermärken eller nå´t liknande till påsen
Gör det lite enkelt för mig...då jag ej vet vem/vilka från vår familj som kommer. Men det här kan jag handla nu och överlämna til nå´n av "grannarna" som får ta med sig, OM vi inte skulle kunna komma.
Jessica:
Frallor
Ost
smör
å kanske en liten gurka eller nåt liknande
Maria:
Klistermärken till påsarna
Något kul att lägga i påsen
Marie:
Marianne:
Popcorn
Russinaskar
Någon annan kul torkad frukt -
Fick detta av Hedda:
Klistrar in:
högerklicka på fotot, kopiera... öppna inlägg där du vill lägga in bilden, högerklicka, klistra in
(om du t.ex. vill klistra in en bild från ditt galleri, klicka först på den så den blir större, sen högerklicka och kopiera). Det måste vara en bild på Internet, alltså du kan inte klistra in en bild du har på din hårddisk t.ex..
Symbolen som ser ut som ett v upp och ner (höger hörn på alla inlägg) är citat-knappen. Tryck på den så citerar du det inlägget. Du kan ta bort vissa delar om du inte vill citera allt. Ibland kan det bli konstigt att deleta vissa delar. Då brukar jag lägga in ett mellanslag mitt i texten jag vill citera och sen kan man deleta det man inte vill citera. Knasigt... vet inte varför det blir så... -
Precis de grejjorna som jag använder. Men jag skull nog nog använda gellyn i rumpan på henne, ev kombinerat med juicen. Vi har provat med juicen med tanke på Idas hosta men den hjälpte inte.
Gellyn är superbra mot alla bulor, skavsår & svårläkta sår som man kan ha på kroppen. Läker mkt fortare.
Vi har hemma;
Gelly
Propolis
Heat lotion
HeddaBigBum skrev 2007-10-29 22:12:24 följande:På tal om partyn, så har jag varit på ett Forever Living-party ikväll.