Go Fika
Har ni inga försäkringar?
Har ni inga försäkringar?
Men ni slipper ju å andra sidan en hyra, så där sparar ju ni en slant varje månad... ![]()
ok... Vi har för utlåning:
Nunna
Munk
"Medeltids-kvinna"
2st cap & gown (traditionella utstyrseln vid examen/studenten i USA)
Jag ska vara antingen nunna eller medeltidskvinna, men om ni vill låna, så tar jag den ni inte vill ha.
Dino ska vara något annat... som vi har...
Hahaha! Kom just på att Mia MÅSTE ju vara nunna (om du fortfarande är gravid) och Rickard munk!
Sinners, I tell ya! Sinners!! 
Luke såg tuggummit direkt!
Agaton hade tuggummi Mamma!!!
Priorities, priorities... *hehe*
Var har du fått tag på ramen? Jättemysig ju!
Ett antal av Lukes kompisar (3 familjer) har eller ska flytta, så nu säger Luke ganska ofta att han också vill flytta till ett nytt hus (han ville dessutom gå på "annat dagis" för det gör ju Hanna
). Konversationen i bilen idag lät ungefär så här:
L: Mamma, jag vill också köpa nytt hus.
H: Vill du?
L: Ja! *är tyst ett tag och man ser att han tänker* Vi kan bygga ett nytt hus!!
H: Men det kostar massor av pengar. Vi har inte så mycket pengar...
L:
*funderar och skiner plötsligt upp och ser riktigt finurlig ut, som om han löst hela problemet!* Nanny har pengar i bilen!!!!
(Vi snokade igenom din bil Nanny, efter "kundvagnspengar" så vi såg nog allt din gömma!
)
Men 4T passade väl Naomi? Vad skulle Troy varit? Är det hans du letar ny? Synd att det blir snett i storlekarna, annars skulle han ju kunna låna Lukes apdräkt från förra året... Jag har några kycklingdräkter också i 2 olika storlekar.
Jessica har i alla fall tingat medeltidskvinnan, så då blir jag nunna... ![]()
Alla åldrar har sin tjusning... eller inte... 
Marianova:
Jo, den "pedagogiken" har vi också kört med...
Men nu har det faktiskt gått lääänge sen Luke protesterade under tandborstningen. Ett år kanske? Vi väntar på bakslag...
Hur som helst så finns det en stor krokodil (en trästam som är sågad som en krokodil) i Ringvägsparken. Alla tänderna på ena sidan är borta.
Mmm! Se, krokodieln har inte borstat sina tänder! Han har ätit för mycket godis! Nu har tänderna trillat ur!!!
![]()
På Ellen DeGeneres uppträdde Josh Groban med the African Children's Choir idag och jag vet inte vad det är med mig. Helt plötsligt sitter jag bara och lipar.
Jag älskar Josh Groban... åh, vad skulle jag inte ge för att få se honom live. Och barnen var så underbart fina och duktiga! Jag älskar ju körer och blir aldrig trött på vad man kan åstakomma som en grupp med olika stämmor, etc. Barnen hade sådär underbart fin hy, perfekt barnhy, härligt mörk chokladfärgad. VITA tänder och alla barnen log och såg så otroligt glada och lyckliga ut. Det hade på sig traditionella gula och lila dräkter och man hörde deras "accent" under vissa delar av sången.
Jag brukar sjunga med när jag gör Josh Groban, så jag höjde volymen för att få den rätta effekten, men sen satt jag bara där med tårar som trillade ner för kinderna. Så vackert!!
Om det inte var för att jag har mens, så skulle man ju nästan kunna tro att jag är gravid ju!! ![]()