• hejlis

Go Fika

2:a bilden uppifrån tycket jag blev bäst!

• hejlis

*harkel, harkel* tja....jag röstar nog på stallbilden ja´!

• hejlis

Tog också x antal kort...mer eller mindre bra hehe...Har lagt upp den gruppbild som blev bäst, ett på Luke och Agaton som blev gulligt ( OCH blev hyffsat skarpt OCKSÅ! ) och tre som blev bra på Hanna och Oskar.

• hejlis

Grattis till jobbet!!! Jo, jag läste artikeln på texttv:n idag, och tänkte då på dig Attans tur att du ska börja där! Nu får du åka dit och styra upp lite !!! På dom bara

• hejlis

Nu är lillkillen EN MÅNAD!!! Shit vad tiden går fort...ahhhh.....Åsså har jag hittat ett så himla fint klädmärke. Ett dansk, Molo, heter det! Är helt såld på deras grejer. Apdyra dessvärre!! Men man kan hitta fina, nästan oanvänad på hm...tradera...hehe... ( och priset blir då helt överkomligt. Iaf i dessa små storlekar) Har en sådan på sig på bilden. Åh vad jag tycker den är fin! Å så himla skönt material också.

• hejlis

Idag var Hanna på sitt första kals utan mamam /pappa. Det var Hannasn gudfars dotter som fyllde 5 år, så de flesta andra barn var lite äldre. Men det gick jättebra! Hon gillar dom så det gör väl sitt till. Men det var ju inte alltför länge sedan som hon var väldigt kinkig vid lämningar, överallt.  R. jobbade idag, så jag tog båda ungarna i bilen och åkte dit. Jag fick såklart vara kvar där, men med 10 snoriga ungar så kändes det inte som en hit att dra in Oskar där. Och det hade jag berättat för Hanna, och hon ville ändå åka dit. Så medans Oskar sov i bilen gick jag in med Hanna och lämnade henne. Gick hur bra som helst! Gick sedan ut och la Oskar i vagnen och gick på en stärkande 2 timmars promenad (i snigelfart och med myrsteg...) kan ju säga att det kändes ganska rejält, men gjorde faktsikt (jipiee!!) inte SÅ ont som jag trodde att det skulle göra, och nu på kvällen känns det helt okej!!! När jag hämtade Hanna var hon jätteglad och tycket att kalaset hade varit kul! Härligt!

Nu när det gick så bra att gå idag kanske man snart kan testa att rida en kort sväng! Åh vad det vore skoj! Bara att komma ut en kortis skulle göra underverk ( om inte annat för mitt humör i dessa dagar tror jag...)

• hejlis

Kolla in pepparkaksmössan...visst e den ball??!!!

Svar på tråden Go Fika