• Anonym

Jag VILL att min sambo ska titta på porr/utvikningsbilder!

För han "sover" på det sexuella planet. Han måste väckas! Då vi träffades hade han massa utvikningstjejer i datorn.
    Detta var attraktivt hos honom, tycker jag. Jag gillade att han hade lite "porrintresse". Jag tyckte det var upphetsande.

Nu har han "somnat in" då det gäller det sexuella överhuvudtaget (inte bara mot mig), utan även mot sig själv.
    Jag VILL som sagt att han ska ha porrbilder i datorn.

• Svar på tråden Jag VILL att min sambo ska titta på porr/utvikningsbilder!
  • Anonym (t)

Säg det till honom då...han kanske tagit bort det pga dig

• Anonym

Jo, jag har sagt det till honom, nu. Jag hoppas han letar fram dem snart.

• Anonym (X)

Bjud på middag och ett glas vin, köp hem/beställ hem lite porr (tidningar, film..) och överraska honom! Ha sexiga underkläder under som han senare får se.. Det kommer gå hem!

• Anonym

Låter lovande x!...

• Webster

Oj...tänk om min tjej var som du TS.. :)

• Majken

Lägg in lite schyssta bilder på dig själv där du posar i lite sexiga kläder/ställningar och se till att det är det första han ser när han slår på datorn - vaknar han inte kanske du ska byta ut honom?? *skämtar*

Love my M-girls
  • Anonym

JA, jag förstår inte det där, med att tjejer tycker det är så upprörande Webster!
    Sex är hälsa! Sexleksaker och erotiska filmer borde till och med säljas på Apoteket tycker jag.
    Vi går ju hos familjerådgivare i kyrkan nu, och till och med han (terapeuten) peppade oss att "ta upp" det här med porrbilder och filmer, "för att få fart på oss" igen. !
    Tänk om fler förstod hur elementärt och VIKTIGT sex är och hur grundläggande det är.

• Webster

behöver inte så mycket hjälpmedel för att gå igång..*S*

• Anonym

Tjejer som "är emot" kanske inte har råkat ut för en "slumrande" sambo/man heller?

Svar på tråden Jag VILL att min sambo ska titta på porr/utvikningsbilder!