konsert+gravid??
kan det vara skadligt för bebisen att går på konsert i slutet av graviditeten?? någon som vet?
kan det vara skadligt för bebisen att går på konsert i slutet av graviditeten?? någon som vet?
Inte skadligt, jag var på flera konserter under min första grav och det är inge fel på
henne
Nej det är inte farligt att gå på konsert när man är gravid om du tänker på ljudnivån.
Jag var på Robbie Williams när jag var i v 37.
Däremot tyckte jag det var jobbigt och vill aldrig göra om det. Det var rökigt trots att man inte fick röka. Man var tvungen att resa sig ofta för att ge plats och jag var kissnödig hela tiden.
Nope, ingen fara! Var på konsert i nionde månaden så jag frågade min Bm och sa att det var ok. (hon var ju ioförsig dum i huvudet, men det är inget fel på Thea ).
Var också på konsert i v.38, ingen fara alls men jag tyckte det var jobbigt!
Hoppas verkligen inte det är farligt, för jag ska och se Korn 1½ månad innan BF=) Och jag vill mer än gärna se dom!!!
Ljudet kan bli lite för högt sa min BM. Hon tycker att man kan ha med sig en kudde och hålla den framför magen som ljuddämpning. Var och kollade på Moneybrother när jag var i v. 28, och den lille rackarn (bebisen, inte moneybrother...)var helt vild och galen hela natten efteråt så jag tror volymen var lite hög.
Min BM sa att det absolut inte var någon fara då dom är väl skyddade i magen.
Jag var på en konsert när Gabriel var imagen.
Han blev extremt orolig inne i magen och for rundor så det blev väldigt obehagligt.
Jag valde att avbryta konserten och gå hem, då blev han lugn igen.