• Anonym (Kille)

Vänsterprassel

Vad tycker ni? är det ok att hålla på med sånt?? och hur lätt tycker ni att det är att hitta en KK (vänsterprasselpartner)när man är i ett förhållande?? Och hur lätt är det att leva med vetskapen att man kan "åka" dit och bli upptäckt av sin partner Svara ärligt nu alla!!

Själv har jag ingen KK, bara en sambo...

• Svar på tråden Vänsterprassel
  • nattuggla

Anonym (kåt) och ni andra: Jag anser att om ena arten i ett förhållande har mycket större sexlust än den andra så måste det ju vara okej. Jag kan då inte va utan :)

• nattuggla

parten skulle det vara såklart!

• Akvarel

nattugla hur kan otrohet vara okej vill du själv utssätas för det eller.

• Akvarel

Ska otrohet vara okej bara för en eller för två i ett förhållande det är frågan.

• Akvarel

Medmänsklig respekt för den man har ett förhållande med är långt viktigare än sex det är synd att något så fint som sex måste förstöra och förljuga så många förhållanden sex kan vara en förbannelse för vissa.

• Akvarel

Men i dagens sexkultur som vi blir indoktrinerade i skappas sex missbrukare otrogan svin förljugna förhållanden och skilsmässor. Får jag inget sex hemma så får jag väll bedra svina runt så att jag kan få sex någon annastans är mottot.

• Anonym (nja)

nej tycker jag. skulle inte vilja bli bedragen .
    skulle aldrig kunna såra min partner heller.

spelar ingen roll om man e gift eller inte det handlar om trohet och ärlighet till den anndra.

men vill man leva ett dubbel liv så ska man vara överäns om de i förhållandet i sånt fall.
    inte gå bakom någons rygg..

• Anonym (Vet)

Jag var otrogen mot min fd sambo. Vår relation hade inte varit bra på länge (enligt mig i alla fall, inte enligt honom) och jag var otrogen på den klassiska personalfesten med en kollega. Jag tog dagen efter beslutet att lämna min sambo, men fortsatte träffa kollegan trots att det tog ett par veckor innan jag flyttat ut. Jag tog beslutet att avsluta förhållandet, dels eftersom det redan var dåligt och dels för att jag inte kunde tänka mig att ha sex med min sambo, eller se honom i ögonen efter att ha varit otrogen.

• Anonym (Kåt)

Som sagt, Nattuggla, vad jag är glad att jag inte behöver vara din partner som blir bedragen!! Hoppas du blir fast, och blir bedragen själv.. Kanske det är just vad du blir just nu!

• nattuggla

Akvarel: Ja, jag anser att det skall vara lika givetvis...båda kan iså fall vara otrogna!

• nattuggla

Anonym (kåt): Jag är inte otrogen;) så jag kan inte bli fast...och ja om jag själv skulle vara det räknar jag givetvis med att min partner skulle kunna vara det också!!!

• Anonym (Kille)

Jag tycker det här blev en trevlig tråd, lite olika synvinklar, och som jag sagt förr så alla männsikor måste få leva som man vill och som man lär.. Jag skulle inte kunna tänka mig att ha en KK när jag är sambo kanske däremot som singel, men som sagt alla måste få välja att leva sitt eget liv och jag dömer ingen.

Men ändå, trevlig tråd, fortsätt gärna komma med synpunkter och er egen fria vilja

• Anonym

Jag vill inte va otrogen och jag vill heller inte att min sambo ska va det. Däremot om vi båda skulle va överens om det att vi tex en natt får ha nån annan...så visst. Men det skulle nog ändå kännas konstigt... Och jag skulle nog bli rädd för att han hittade nåt bättre då o vilja fortsätta...
    Så nej, otrogen ska man inte va! Varför fortsätta förhållandet om man ändå bara vill ha nån annan??

• Dorian Ertymexx

Nope. Otrohet är inte OK. Seriöst, om man vill ha fler än en, vilket jag kan förstå, så ska man åtminstone ha modet och ärligheten att föreslå öppen relation eller polyskap.

• Akvarel

Otrohet är den fegas uttväg.

• Anonym (Kåt)

Håller med Akvarel på många punkter. Nattugglan: inte bli fast, man kan ju intala sej de.. med din inställning så har du varit/eller kommer att vara, tror jag! sanningen kommer nog fram förr eller senare..

Svar på tråden Vänsterprassel