Football manager
Haha lirar ochså FM..Älskar det spelet=)...Har vunnit ligan och cupen samt royal leauge med helsingborg=)...
Haha lirar ochså FM..Älskar det spelet=)...Har vunnit ligan och cupen samt royal leauge med helsingborg=)...
Jo det e ju det bonusmårten=)..Haha min sambo håller på att få ryck på mig här hemma hon hatar ju fotboll över allt annat haha=)..Men som jag sa till henne FM är som en drog har man väl börjat spela det så kan man inte sluta=)...Bra att fördriva tiden med haha=)...:P...Men men tips på några bra spelare??..Behöver unga talanger och en bra anfallare eftersom henke drog till AEK Athen den jävlen ville ej förnya kontraktet:@..
Okej ska kolla upp honom=)...Hur går det på fm nu då?..Sj så har jag börjat om flera ggr..Haha allt gick åt helvete sen alla mina spelare drog..Men men så kan det vara..Fast hitta en bra argentinsk spelare..Pablo piatti..redan efter halv säsongen så va man utd , chealse och drog i honom..utvecklas ngt så sjukt bra=)..
peter07: Joo det är sjukt mycke buggar i spelet..men dem säger att patchen är skit dålig då kr har förvandlats till laxar:S..Lite si o så där orverkligt..men men...