• Felicia6

Är ditt urinrör i slidan?

Läser i en annan tråd att en gynekolog sagt att det inte är så ovanligt som man tror att ha urinröret i slidan och därför vill jag veta hur det står till med det här på familjeliv

Sååå, har du ditt urinrör i slidan?

(själv har jag aldrig hört att det existerar faktiskt så jag är förvånad)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är ditt urinrör i slidan?
  • Fluffguf

Jag kommer ihåg att det var en stor diskussion om detta för ett tag sedan, innan det hade jag ingen aning om att det kunde sitta på olika ställen. Jag har inte det iaf.

• Madreh

Hade heller ingen aning om att det kunde vara så.....

*funderar*
    Så dom som får sprutorgasmer kanske kissar på sig då iaf.....?

Säkert helt fel att fråga det här men iaf.....är lite trött nu och orkar inte leta reda på nåt svar heller, bara en fundering, hörde nåt om just sprutorgasmer för ett tag sen, tror det var på tv...

Kevin, Oscar och Noahs mamma
  • ming

Jag och yrran hade faktiskt en diskussion om just detta för några veckor sen.
    Min sitter då inte där inne, men syrran tror tydligen att hennes gör det, och jag bara skrattade åt henne, för det har jag aldrig hört talas om innan.

• fia sthlm
    Madreh skrev 2007-09-25 23:30:23 följande:
    Hade heller ingen aning om att det kunde vara så.....*funderar*Så dom som får sprutorgasmer kanske kissar på sig då iaf.....?Säkert helt fel att fråga det här men iaf.....är lite trött nu och orkar inte leta reda på nåt svar heller, bara en fundering, hörde nåt om just sprutorgasmer för ett tag sen, tror det var på tv...
    hehe, ja kanske är så?

Hade aldrig hört talas om att det kunde sitta där inne, och nej mitt gör det inte
  • Licizzi

O nej, här sitter det inte heller i slidan.

Har inte hört nåt om det innan jag läste det här.

♥Cecilia ♥ 2oo5
  • tahira

Jag vet inte.

If you can't be good, be careful
  • SystraMi

Nej, men jag har vart med om en som hade det. Första gången jag skulle sätta kateter. Höftfraktur hade hon också och kunde inte böja eller sära på benen. Inte det lättaste!

• cloudberry79
    tahira skrev 2007-09-26 10:34:53 följande:
    Jag vet inte.
    Känn/titta efter? "Normalt" sett så har man följande (i denna ordning) klitoris, urinrörsmynning, slidmynning. Så, om du har ett litet litet hål mellan klitoris och slidmynningen så är det urinrörsmynningen. Om du vill veta alltså
    Ängeln Adrians mamma med pyret i magen - BF 6 januari 2008
  • morsa06

men alltså.. om urinröret inte sitter i slidan, vart ska det sitta då? ovanför klitoris eller i röva? är jag helt lost eller tolkar ni slidan som enbart själva hålet? Slidan för mig är då alltihopa.. kanske har fel men jag fattar faktiskt inte vad som menasGenerad

Svar på tråden Är ditt urinrör i slidan?