Inlägg från: tomcar1 |Visa alla inlägg
  • tomcar1

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Hej !
    Lägger till mig också på denna lista:
    /tomcar1

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1 (2)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: Bebis Igen, smyg, Miniluvan (3)

Fredag 26/10: Björnbäret76 (1)

Lördag 27/10:

Söndag 28/10: fraggla. Lillatroll (2)

• tomcar1

smyg...bra att någon fixar till listan lite : )

• tomcar1

goshheidi...jag och min man försöker ! Vi har inga barn förut tillsammans, men min man har 2.
    /tomcar1

• tomcar1

Hej !
    Har enligt FL:s Äl kalender ÄL nu på måndag, så vi får väl se hur det blir i helgen. Förhoppningsvis tar det sig ju, men , men !
    /tomcar1

• tomcar1

Hej !
    Min ÄL är nog på gång. Har lite småvärk i magen, men inga flytningar ännu som jag alltid brukar få vid ÄL.
    /tomcar1

• tomcar1

Esa.... jag har inte hängt med från början. Misstänker du MF ?
    /tomcar1

• tomcar1

Hej !
    jag tror att min ÄL är över för denna gång. Bara att hoppas att det har tagit sig. Hade lite mer temp igår och idag är det normalt igen, så jag antar att jag har haft min ÄL.
    /tomcar1

• tomcar1

två blir tre...välkommen hit !

Hade ÄL i förrgår och några dagar innan. Testade inte med ÄL-test men kände Äl-smärtor lite och hade som rå äggvita. Igår hade jag lite temp och då har ju Äl redan ägt rum, så viu får hoppas att det tog sig. "Gosade" iallafall inom ramen.
    /tomcar1

• tomcar1

Hej !
    har haft som mensvärk och började få små blodiga flytningar igår kväll och det har kommit lite idag med. Hade Äl, enligt beräkningar den 6-7 oktober. Vad kan det vara ?
    Mvh tomcar1

• tomcar1

Pumafox och FRU HH...men det kom så himla lite. Bara som blodig flytning. Nu är det borta igen. Kan det bli så då ? Räknade ut att det var 4 dagars edan ÄL. Kan det vara en nidis då tror ni ? Har ju haft som mensvärk och det gör lite småont vid samlag.
    /tomcar1

Glöm inte fylla i donationskort och visa din vilja !
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~