Inlägg från: Miniluvan |Visa alla inlägg
  • Miniluvan

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Hej får man vara med här?. Tanten kom idag och jag som var så säker, var på BIM + 19!!! Har aldrig varit sen innan.
    Det ska bli pluss denna månaden

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99 (1)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: Bebis Igen, smyg, Miniluvan (3)

Fredag 26/10: Björnbäret76 (1)

Lördag 27/10:

Söndag 28/10: fraggla. Lillatroll (2)

• Miniluvan
    Esa skrev 2007-09-28 20:51:21 följande:
    Hej!Vi är inne på vårt sjätte seriösa försök och man börjar ärligt talat att tröttna på det nu. Jag och min man har varit och tagit prover. Jag fick hem provsvaren idag och det sa att jag hade normala värden och jag hade hög progesteronhalt vilket visade på att jag haft ägglossning. Min mans provsvar är dock inte hemskickat fastän att jag vet att de har kommit. Konstigt...kanske är det ngt fel...Vilket försök är ni andra på?
    Vi är inne på vårt femte försök. Hoppas verkligen att det lyckas, blöder fortfarande efter ett tidigt mf, visste inte ens om att det var något på g, hade inte känt nått bara varit sen med mensen... 20 dagar, men det är bara att ta nya tag och hoppas på bättre lycka denna gången. Lycka till allihop!!!
  • Miniluvan

Esa: Jag tycker inte du ska lägga ner bara för att du blir erbjuden jobbet. Där jag jobbat tidigare har tjejer börjat och det visade sig att de var gravida redan efter 1 mån i det nya jobbet, men det har aldrig varit några problem. Det är dig de vill ha och då är de villiga att vänta på dig. Du är ju ändå där några månader innan du ska gå på mammaledighet och du kommer ju tillbaka. Många företag är faktiskt "familjekära". Håller tummarna för dig både med jobbet och bebisverkstan.

• Miniluvan

Ja då är det verkligen värt att kämpa. Det kan nog vara bra att ta hjälp av någon som kan se på saker från ett annat håll.

Jag hoppas att ni löser era problem. Ibland kan det vara bra att åka iväg nån stans där det är bara ni två och verkligen bara vara tillsammans och prata ut. Att verkligen vara ärliga mot varandra och berätta precis hur man känner utan att försköna saker.

Ta hand om varandra. *Kram*

• Miniluvan

Fixar till statistiken.

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund(3)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: Bebis Igen, smyg, Miniluvan, ms jenna (4)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi (3)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan (2)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll (2)

Antalet som borde vara gravida: 18 x 0.2 = 3,6 personer

• Miniluvan

Fraggla: ja det är lätt att bli lite beroende. Man blir lätt påverkad att söka symptomer och annat. Min sambo tycker att jag är inne lite för mycket, håller med honom, samtidigt är det ju ganska kul.

• Miniluvan
    skruttis11 skrev 2007-09-30 11:18:47 följande:
    får man åsså hoppa på här har BIm 27/10
    Självklart! Välkommen skruttis11! Skriv in dig i listan.
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~